VALVe je ovaj utorak iznenadio Counter-Strike svijet izbacivši veliki update koji se tiče mnogih stvari koje su dugo vremena bile problematične u CS:GO-u. No kako to uvijek biva, pogotovo s obzirom da CS:GO nema beta klijent, patch je donio i ponešto novih problema.

Nove animacije i precizniji hitboxi

Problemi starih CS:GO hitboxa su bili što su se razlikovali od nekih modela, posebice onih Counter-Terrorističke strane. To je uzrokovalo frustracije igrača zbog “lošeg hitrega” – ono kada vam se čini da pucate u protivnika, ali ga nikako ne možete ubiti. Razlike u starim i novim hitboxima su vidljive na slici.

CS:GO update: Animacije, hitboxi i M4A1-S

Osim samih veličina, popravljeni su i problemi koji su se događali s hitboxima pri akcijama poput skakanja, postavljanja bombe ili penjanja na ljestve. Prethodno su kod tih akcija model lika i njegov hitbox nisu bili sinkronizirani što je ponovno uzrokovalo probleme kod hitrega. Generalno gledano, modeli su veći, pa ćemo vjerojatno u profesionalnim ligama vidjeti i mali porast kilova s headshotovima. Jedina negativna stvar je što su animacije kretanja pomalo arhaične, no VALVe je objavio da ovo nisu finalne amiacije već će ih naknadno još dotjeravati.

Diskutabilne promjene: veliki M4A1-S nerf, žice za defuse, FPS dropovi.

Uz definitivno tražene promjene, dogodile su se neke diskutabilne. M4A1-S, verzija glavne CT puške s prigušivačem, dosta je oslabljena u ovom patchu, a dodane su i vidljivi indikatori kada igrači defuseaju bombu u obliku žica. Ove dvije promjene bi mogle malo olakšati igranje na Terrorističkoj strani, no ne previše – večina igraća je već prešla na M4A4 koji nije mijenjan u ovom patchu.

Veliki CS:GO update: Animacije, hitboxi i M4A1-S

Najveći problem ovog patcha je što je dosta igrača iskusilo velike dropove u broju FPS-a, a među ljudima koji su se žalili su čak i profesionalni igrači s top end računalima. Očito je da je uvođenje kompleksnijih hitboxa i animacija uzelo svoj danak, no nadamo se da će VALVe u bliskoj budućnosti poraditi na optimiziranosti Counter-Strikea.

U nastavku pročitajte što su još sve momci iz VALVea promjenili u posljednjem patchu.

[ UI ]
– Fixed a bug where the mini-scoreboard armor/helmet information was not displaying for coaches
– Added sv_show_voip_indicator_for_enemies server convar. If set, it will make it so the ‘voice chat’ icon shows over enemy players as well as allies when they are using their microphone.
– Added sv_showbullethits feature to visualize server-confirmed hits and near-misses on listen servers
[ RENDERING ]
– Fixed improper stencil state in glow pass rendering
[ GAMEPLAY ]
– Added dynamic player culling to prevent players and weapons poking through thin walls and revealing their position
– M4A1-S:
— Reduced price
— Reduced armor penetration
— Reduced ROF
— Increased base spread
– Zeus x27
— Reduced price to $100
– Dual Berettas
— Increased armor penetration
— Increased range modifier
[ GOTV ]
– Added viewmodel position lerp to gotv camera transitions
[ OVERWATCH ]
– Players can now report enemies for anti-competitive griefing (i.e. deliberately losing).

Objavio Zvonimir "Professeur" Burazin

Admin i Newswritter na www.counterstrike-hr.com, caster i podcaster na www.twitch.tv/cshr_tv.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *