Valve je tvrtka koja uz hrpu dobrih stvari vezanih za vlastito ime ima i jednu dosta gorku stranu – korisnička podrška. Šanse su da ste imali potrebu kontaktirati Steam podršku iz raznoraznih razloga, najčešće je to u zadnje vrijeme vezano za in-game iteme poput skinova ili problema s aktiviranjem ključeva vezanih za igre kupljene van Steama te ste u najmanju ruku čekali više tjedana da dobijete bilo kakav odgovor. Problem je kad nakon tolikog čekanja dobijete očiti automatski odgovor koji zapravo ne napravi ništa osim što ojača frustraciju. No, izgleda da Valve radi i na tome.

Valve korisnicka podrška


Valve je u procesu angažiranja i edukacije ljudi

Iz podužeg intervjua objavljenog na Kotaku.com može se zaključiti da je Valve u procesu angažiranja i edukacije ljudi kako bi se korisničkoj podršci Steama konačno posvetilo dovoljno pažnje. S porastom popularnosti igara poput DOTA-e, CS:GO-a ili Team Fortressa 2, koje imaju vlastite male ekonomske sustave, porastao je i broj žalbi i problema vezanih za temu prodaje itema ili prevara kojih zbilja ima na pretek. Može se reći da je teret kroz zadnjih godinu dana rastao eksponencijalno, a kako Valve nije ubacio u petu brzinu, problemi su se nagomilali do te razine da je cijeli sustav zapravo zablokirao.

steam customer support

Mislim da je korisničko iskustvo Steam korisnika doseglo novo dno – barem što se tiče čekanja na odgovore iz korisničke podrške. Najgoru situaciju smo zabilježili pred nekoliko tjedana, no s angažiranjem novih ljudi stvari se pomalo okreću na bolje.
Erik Johnson, Valveov zaposlenik

Dalje se da zaključiti da Valve radi na kompletnom preuređenju sustava što je nužan potez kako bi se ostvario potreban radni volumen za trenutačne potrebe korisnika, ali i za buduće. Valveu i dalje cvjetaju ruže što se poslovne strane tiče te je za očekivati da će korisnička baza i dalje strelovito rasti. Prva od takvih promjena na sustavu biti će vezana za povrat novca u slučaju nezadovoljstva ili nemogućnosti korištenja igre ili drugog softvera iz bilo kojeg razloga. U krajnjoj liniji, rješenje za ovaj problem je zapošljavanje ljudi te adekvatna edukacija, što je opet proces koji zahtjeva puno vremena.

Očekujte prve vidljive promjene do Božića.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *