Prije nešto manje od dva tjedna je član RZE na Epicovom forumu objavio kako je za download dostupan novi pre-alpha build, koji po službenim release notesima popravlja hrpu stvari, ali i dodaje nešto novosti. Osobno smo igru odmah ažurirali, a u nastavku vam donosimo najbitnije promjene koje smo u zadnjih dva tjedna otkrili.

Većina prijavljenih bugova je popravljena, a igra je znatno stabilnija

Cijela priča oko foruma i prijave bugova odlično funkcionira – fanovi prijave bug, developeri se odmah s njime poigraju, uvide problem, te ga riješe u sljedećem buildu. Jedan od najčešćih bugova s kojime smo se u prošlom buildu susreli je crashanje igre na računalima s GeForce grafičkim karticama, kao i prijenosnim uređajima s dvije grafičke kartice (Intelovim HD čipom i dediciranom GeForce karticom) – isti problem je u ovom buildu riješen.

Unreal tournament 4

Iritantniji bugovi, poput onoga u kojem vas se usred igre spawna s impact hammerom u ruci, umjesto s enforcerom (što zna nervirat ako igrate sa sakrivenim oružjem), također su riješeni, kao i damage radius Rocket Launchera i Shock Rifle Comboa. Također smo primjetili nešto brže pokretanje igre, spajanje na servere te nešto bolji FPS na starijim mapama.

Od novijih stvari smo napokon dobili postavke HUD-a, nešto bolju grafiku, snimanje UI-a i još tristotinjak drugih promjena koje možete pronaći u službenom release noteu. Podrška za većinu rezolucija je napokon tu, tako da je problem s FOV-om i skalanjem na manjim rezolucijama napokon riješen.

Zaključno, imamo novi build, ispeglaniju igru s manje bugova i više zabave, a ukoliko nam se želite pridružiti na serverima posjetite ovaj link.

 

 

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *