O novom Scarfaceu priča se već neko vrijeme i čudno mi je to da u sve te godine nitko nije shvatio da takvo nešto jednostavno nije potrebno. No Universal Studios najmanje zanima činjenica je De Palmin hit iz 1983. ostario tako dobro da se u njemu zapravo i nema što pojačati. Naravno, svi su svjesni toga da je u pitanju isključivo novac i da u cijeloj priči baš i nema mjesta za ikakav umjetnički integritet. Da nije tako, mogli bi jednostavno napraviti novi gangsterski film, pogotovo kad se uzme u obzir da remake neće biti smješten u Miami nego u Los Angeles. U konačnici jedino što će ostati je glavni lik kojeg zovu Scarface i to da ime filma pršti “Čuo sam za to nekad” efektom koji je puno više funkcionalan nego što bi trebao biti.


David Ayer ipak ima premračan scenarij za film o ubojitom gangsteru koji po cijele dane šmrče kokain i mlati žene

Bi li Ayer napravio dobar remake? Teško je za reći, ali najtužnije je to što je razlog za njegov odlazak “premračni scenarij”. Nisam siguran što su u Universalu uopće mogli očekivati od remakea Scarfacea za kojeg su zadužili redatelja koji je u svim svojim filmovima koketirao s mračnim, brutalnim temama koje nisu za svakoga. A možda im se samo jako svidio vrckavi Suicide Squad, što bi još ponešto reklo o tom studiju.      

Ranije se pričalo o još par redatelja kao što su Antoine Fuqua (The Equilizer) i Pablo Larrain (Jackie), ali oni su također brzo otpali. Bit će da nitko ne želi raditi novu PG verziju Scarfacea koja je očigledno osuđena na propast. A tko bi ih uopće krivio za odbijanje ovog projekta? Grozan film u solidnom portfoliju trn je u oku za mnoge redatelje koji nakon toga muče muku s pronalaskom kvalitetnog posla. No Universalu to nije važno, oni su svakako spremni žrtvovati pokoje ime kako bi zaradili usputne novce kojim će financirati još jedan remake i tako dalje i tako dalje, zauvijek.

Tehnički, postoji vjerojatnost da će novi Scarface biti dobar film. Tehnički… Ako Universal u nekom trenutku shvati da je za dobar film potreban dobar redatelj i dobar scenarist, kao i to da mračno nije nužno i loše kad je tematski pogođeno. Tada je, tehnički, to moguće. Tehnički. Mada moramo priznati da jedino što nam se gleda nakon svega toga je dobri, stari Scarface s Al Pacinom koji psuje u svakoj drugoj rečenici.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *