Toshiba Europe GmbH danas objavljuje pokretanje programa „Make IT work“, velike paneuropske kampanje za poslovne partnere i kupce na srednje velikim i korporativnim tržištima. „Make IT work“ će biti zajednička platforma za Toshibinu cjelokupnu ponudu računalnih tehnologija te snažna poveznica kompanije s paneuropskim tržištem. Također, ova će kampanja podržati promociju novih Toshibinih linija namjenskih poslovnih uređaja, dostupnih diljem Europe.


„Make IT work“ je osmišljen kako bi demonstrirao Toshibinu poziciju unutar B2B rješenja

Toshibin nov spektar poslovnih proizvoda, najveći dosad, sastoji se od dvanaest novih platformi koje uključuju i četiri vrhunska prijenosna računala i hibridna uređaja – Tecra A40-C, Portégé Z30-C, Tecra Z40-C iPortégé Z20t-C– koji su redom proizvedeni na Toshibinim temeljnim načelima sigurnosti, pouzdanosti, povezivosti i upravljivosti. Ovi uređaji uključuju i novu, 6. generaciju procesora Intel® Core™, koji su sastavna komponenta pri pružanju optimalnih performansi zajedno sa sustavom Windows 10, a istovremenom omogućavanju maksimuma autonomije baterije.

Jorge Borges, direktor odjela B2B marketinga u kompaniji Toshiba Europe, kaže: “Neviđene razine tehnološke inovacije donose tvrtkama nevjerojatne mogućnosti poboljšanja poslovanja. No, izazov za tvrtke, posebno one u srednje velikim i korporativnim tržištima, jest upravo implementacija tehnologija poboljšanja učinkovitosti, a istovremeno osiguranje da su iste te tehnologije sigurne i pouzdane za njihove zaposlenike. Upravo to je srž naše kampanje „Make IT work“ – vjerujemo kako je ovo savršena platforma kojom ćemo tvrtkama omogućiti da razumiju da je naš posao pomoći im u prihvaćanju pametnijih i učinkovitijih IT strategija na svakom koraku.”

“Također, izuzetno smo ponosni na naše nove poslovne uređaje. Oni utjelovljuju nenadmašnu sigurnost, pouzdanost i upravljivost po kojima su Toshibina rješenja nadaleko poznata, a istovremeno i povoljnu cijenu koja omogućuje snažan povrat investicije,“ dodao je Jorge Borges.

Toshiba nudi širok raspon B2B rješenja i van okvira hardvera, uključujući Toshiba Cloud Client Manager (TCCM), koji kompanijama omogućuje jednostavno upravljanje uređajima u cjelokupnom portfelju imovine te sveobuhvatne alate koji omogućuju učinkovitost i usklađenost uređaja.

Pokretanje programa „Make IT work“, koji je podržan investicijom od preko milijun eura, potvrđuje Toshibinu posebnu predanost srednje velikom i korporativnom tržištu, te slijedi prethodne inicijative kao što je „Get Modern with Toshiba“ i „Toshiba Means Business“, koje su polučile značajan uspjeh u sektoru malih i srednje velikih tvrtki (SMB).

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *