Nintendo je bio vrlo jasan što se tiče njihovih ciljeva oko Super Mario Runa: željeli su da igra prestigne planetarno popularni Pokemon Go i postane pošast koju će igrati svatko tko ima priliku. Sudeći po broju preuzimanja u prva 24 sata, Mario bi mogao itekako prestići Go te povratiti staru slavu unatoč novijim i složenijim igrama.


Početni brojevi su fantastični, ostaje za vidjeti koliko će interes trajati

Polygon nam donosi vijest da je Super Mario Run u prvih 14 sati nakon izdavanja skinut 3,5 milijuna puta od strane Američkih iOS korisnika, što je već impresivnije od 4.7 milijuna Pokemon Go inačica skinutih u prva 24 sata na istom tržištu. No, ludilo za Mariom tu ne staje: update tvrtke App Annie koja je obavila početnu analizu navodi kako je 15. Prosinca Super Mario Run skinut više od 10 milijuna puta te podsjeća da je igra imala 20 milijuna predbilježavanja.

Očito je da je lansiranje Super Mario Runa prošlo i više nego uspješno, no App Annie ukazuje i na drugu stranu medalje. Smatraju kako je besplatni demo novog Maria prekratak te da bi nedostatak sadržaja mogao odvratiti igrače od kupovanja cijele verzije, koja košta $9.99.

Iako nije poznato koliko će visoko Super Mario Run skakati tijekom sljedeće godine, Nintendo je već zaradio pozamašnu sumu na redizajnu njihove najpoznatije igre. Nadalje, novi je Mario postavio rekord na Appleovim ljestvicama za najskidanije mobilne igre te mu je trebalo samo pet sati da uzme prvo mjesto u sve četiri relevantne kategorije. Sve u svemu, unatoč Polygonovom mlakom reviewu, čini se kako interes za Mariove avanture nije opao ni nakon 30 godina.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *