Čini se kako Capcom ne zaboravlja na lakoću upotrebe prilikom razvijanja svog najnovijeg survival naslova – u razgovoru s IGNom, Japanski proizvođač igara je potvrdio kako će Resident Evil 7 spremljeni podatci (save file) s Xboxa raditi na računalu – i obrnuto. Ne čudi da su mnogi odmah počeli nagađati da će Capcom i Microsoft u skoroj budućnosti raditi još bliže jedan drugom kako bi Microsoft mogao iskoristiti Resident Evil 7 za promoviranje svojih igraćih sistema.


Resident Evil 7 kao još jedan u nizu promotivnih naslova velikog M$-a?

Iako se na prvi pogled cross-platform saving čini kao koristan dodatak, prisjetimo se kako se Microsoft već oslanja na slične marketinške trikove za svoju Play Anywhere kampanju s igrama poput Gears of War 4. Ako je istina, ova promocija će zadovoljiti igrače koji posjeduju i računalo i Xbox pošto kupnja igre za jednu platformu daje kupcu besplatnu verziju za drugu. Nije još potvrđeno hoće li RE7 uistinu biti Play Anywhere igra, no sigurni smo da će se Capcom ili Microsoft oglasiti u kratkom roku.

Pored spomenute mogućnosti, Resident Evil 7 će se moći pohvaliti i podrškom za 4K rezoluciju u skladu s aktualnim igraćim standardima. Iz nedavno objavljenih sistemskih zahtjeva bilo je jasno da će RE7 biti zahtjevna igra: već i minimalna konfiguracija navodi 8 gigabajta RAM-a i i5 procesor, dok optimalna preporuča GTX 960 na više, kako bi sve išlo bez zastoja.

PC gameri neće dugo čekati da saznaju je li njihova konfiguracija prikladna za RE7 pošto igra izlazi 24. siječnja sljedeće godine, a govori se i o mogućem PC demou sljedeći mjesec.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *