Magicka je jedan od onih igara čiji je uspjeh bio strelovit te zapravo vrlo zanimljiv. Originalnu igru je stvorilo osmero švedskih studenata 2011. godine, nakon čega je samo taj prvi naslov bio prodan u preko 2,5 milijuna primjeraka do 2014. godine. Radi se o na prvi pogled pojednostavljenoj igri gdje preuzimate ulogu čarobnjaka, eksperimentirate s elementima te se pomoću znanja i spretnosti borite protiv raznih čudovišta. U međuvremenu smo posvjedočili izlasku Magicke 2, igre koja ima težak zadatak pred sobom, a to je nadmašiti svog prethodnika u svakom pogledu, što je zapravo cilj bilo kakvog dobrog nastavka. Kaže se da drugi nastavak nije nikad dobar kao i prvi, je li Magicka 2 iznimka?

Magicka 2 donosi suptilna i oprezna unaprjeđenja

Ono što je izdvojilo Magicku od hrpe letimično identičnih akcijskih RPG igara u izometriji jest posebna mehanika borbe. U Magicki ne postoji lomljenje miševa do iduće razvojne faze lika, ne postoji hrpa popratnih misija (opet za skupljanje XP-a) – sve je svedeno na goli minimum kako bi se igra u potpunosti savladavala vještinom igrača. Ovaj mehanizam je ponešto pojednostavljen te je sada moguće magije i efekte kombinirati preko pretpostavljenih tipki na tipkovnici.

magicka 2 recenzija
Kratki i jasni tutoriali brzo će vas uvesti u igru

Grafika je doživjela suptilnu, ali uočljivu nadogradnju te u kombinaciji sa responzivnijom kontrolom lika sve teče vrlo fluidno i oku ugodno. Glazba i ostali zvučni efekti su pročišćeni i osjetno ugodniji za slušati, a imaju i bitnu ulogu za ostvarivanje opuštene atmosfere u samoj igri.

Kombiniranje magija nikad nije bilo jednostavnije

magicka 2 recenzijaAko ste se tek sad upoznali s Magickom, gornji podnaslov uzmite s dozom rezerve. Magicka je oduvijek predstavljala izazov početnicima u pogledu kombiniranja adekvatnih elemenata kako bi se ostvario određen i efikasan efekt za razne situacije. S drugim nastavkom je mehanika kombiniranja vješto pojednostavljena, na način da će se stari majstori Magicke brzo snaći i prilagoditi novom sustavu, a novi igrači puno brže i bezbolnije pohvatati trikove. Dobrodošla promjena u Magicki 2 je to što sada možete supermoći aktivirati putem tipki 1, 2, 3 i 4 na tipkovnici umjesto da ručno unosite kombinaciju elemenata za ostvarivanje željenog efekta, što je i dalje opcija. Sveukupno postoji 20ak različitih efekata koje možete koristiti u borbi te se radi o obrambenim ili napadačkim čarolijama, kao i onih s grupnim efektom ukoliko igrate s prijateljima. Za vježbu dobro može poslužiti Challenge mod igre, koji je sam po sebi skoro pa nemoguć za odraditi samostalno, a podsjeća na igre poput God of Wara koje također imaju sličan mod igre gdje možete eksperimentirati i vježbati strategije protiv određenog tipa neprijatelja.

magicka 2 recenzija
Challenge mod igre

Igrajte s prijateljima

magicka 2 recenzijaNezaobilazan dio Magicke 2 jest njena online kooperativna komponenta te je zapravo i zamišljena da se igra s društvom. Prvi pokazatelj toga jest abnormalna težina ako ćete igrati sami, kojoj doprinose neki podosta jeftini propusti. Primjerice, kada susretnete neprijatelje ekran se zaključa na određenoj razini te ne možete pobjeći „van ekrana“. Nakon četvrte misije situacija se ozbiljno zakomplicira te još jedan problem ispliva na površinu, a to je nespretno izvedeno spawnanje nakon smrti. Naime, igra vašeg lika spawna neposredno blizu smrti, što znači da ćete teško izbjeći još jednu smrt ukoliko vas napada oveća horda neprijatelja. Kad se igra u kooperativnom modu ovaj problem jest eliminiran jer se neprijatelji usredotoče na žive igrače te je naša nedvojbena preporuka igrati sa što više prijatelja – živci će vam biti zahvalni.

magicka 2 recenzija
Nećete se dobro provesti igrajući sami