Interloper bi najjednostavnije opisali kao RTS igru s mečevima koji traju pet minuta, gdje se kombiniraju svi poznati elementi ovoga žanra; osvajanje teritorija i taktičko promišljanje uz nekoliko zanimljivih izmjena ili nadogradnji. Nazovite to kako želite. Ne morate se zamarati s klasičnom izgradnjom baze, prikupljanjem resursa i sličnim stvarima, jer ovdje nemate vremena za tako nešto. Ono što će se svidjeti svima, pa i okorjelim RTS-ašima, je inovativni pristup žanru, level dizajn, zvukovi i atmosfera koja je u najmanju ruku – neobičan.

U Interlooperu se sve vrti oko boja, ali i brzine

Igrate jedan na jedan, gdje vam protivnik može biti AI ili drugi igrač. Borbe se odvijaju na prilično malenim mapama, a upravljate čudnim stvorenjem koje podsjeća na ražu, a kojeg razvojni tim zove “Sentinel“, dok njegovim kretanjem iza vas ostaje vaša boja, odnosno boja vaše “fakcije”.  Upravo to je glavni cilj igre – pokriti veći dio mape svojom bojom. No nećete se tek utrkivati s protivnikom, već ćete morati osvajati strateški postavljene baze u kojima ćete bez previše komplikacija moći napraviti dronove i ostale specijalizirane unite koji će vam pomagati u osvajanju neprijateljskog teritorija.

Interlooper igra recenzija Interlooper igra recenzija 2

To je, ukratko, to – treba vam 75% teritorija da bi osigurali instantnu pobjedu, no nekako smo se uvjerili da je ovo lakše reći nego napraviti. Mape su odlično balansirane i praktički nemate gotovo nikakvu prednost nad protivnikom niti on nad vama. Sve je stvar nadmudrivanja i brzine odluke. Jednostavnost je ono u čemu je Interloper odličan i to bismo istaknuli kao jednu od glavnih prednosti.

Interloper je RTS žanr sveo na minimum, koliko god se moglo

Ogolio ga je od svih njegovih “ukrasa” i ostavio samo srž, ono što definira samu suštinu žanra. Ipak, unatoč jednostavnosti, iznenadit ćete se koliko je igra zapravo zarazna i “igriva”. Gameplay Interloopera odvija se brzo, fluidno i u jednom konstantnom tijeku, ali opet ne prebrzo, što znači da imate dovoljno vremena da malo razmislite prije sljedećeg poteza. Sve ovo, u kombinaciji s lijepim level dizajnom i originalnim elementima garantira dobru zabavu. Da se u to uvjerite, bacite pogled na gameplay video ispod, a igru možete kupiti direktno na Steamu.