Tvrtka Remedy, koja stoji iza naslova Quantum Break, oduvijek je pokazivala interes za nešto drugačijim i inovativnim pristupom u prezentaciji svojih video igara te čestim porivom za, doduše uspješnim, promjenama žanra kojeg gaming publici nastoje prikazati. Tako možemo istaknuti hitove poput Max Payne ili Alan Wake video igre, obje neobične, obje daleko od savršenstva no vrlo inovativne s jasnim ciljem što se gamerima nastoji pružiti. Šest godina nakon Alan Wake naslova uz veliki pritisak da se ponovno stvori sličan hit isključivo za Xbox One konzolu te Windows 10 platformu, Remedy je uspio stvoriti video igru s nevjerojatno uspješnim spojem akcijske tematike kroz filmsku prezentaciju!

Quantum Break inovativnu priču nadopunjuje poznatim televizijskim i filmskim glumcima

Quantum Break prikazuje priču protagonista pod imenom Jack Joyce, brata fizičara genija koji je otkrio funkcioniranje kvantne teorije fizike. Naravno, takvo otkriće pod prijetnjom je drugih likova poput obiteljskog prijatelja Paul Serenea i misteriozne Monarch korporacije. Jack pokušava pronaći način kako da održi situaciju pod kontrolom nakon što se nađe upleten u sve to ali i izložen nadnaravnim sposobnostima kontrole vremena. Naracija koju Remedy koristi leži u temeljima premise da se prošlost ne može promjeniti dok budućnost još nije zapisana, a način na koji se dalje priča gradi jest vrlo zanimljiv te je nedvojbeno upravo ona najsnažniji segment ove video igre. Quantum Break daje osjećaj epizodičnosti scena prepunih poznatih glumaca koje vas drže ukopane u vaše fotelje između onih igrivih dijelova. Neke druge “filmske” igre pak previše zatrpavaju radnju neigrivim scenama do te mjere da biste se čak našalili i rekli developerima “idi napravi film” (da gospodine Kojima, na vas mislimo)! No Remedy je uspio stvoriti filmski ugođaj koji istovremeno daje dovoljnu dozu igrivosti!

Developeri su još s Alan Wake naslovom dokazali koliko su vješti ispričati bogatu priču, no Quantum Break uz fenomenalne izvedbe Lancea Reddicka (The Wire, Fringe) te Aidana Gillena (The Wire, Game Of Thrones) daje veći fokus kvaliteti ukupnog dojma kojeg igra u konačnici ostavlja.

Quantum Break Xbox One

Igrate kao pozitivac, odlučujete kao negativac

Izuzev navedene filmske prezentacije igra uspješno istu povezuje s onim dijelom u kojemu upravljate protagonistom i prelazite epizode od kojih se ona sastoji. Svako malo nailazite na vremenske anomalije pri kojima vam je dozvoljeno mijenjati budućnost. Ono što do sada još nije viđeno u video igrama jest ono što se događa kada naiđete na anomalije veće važnosti za samu priču. U tim trenucima igra vas postavlja u ulogu glavnog negativca i daje vam odabir da se snalazite u situaciji koju ste prethodno postavili igrajući kao protagonist. Ishod uvelike može promjeniti tijek igre. Neki likovi mogu u potpunosti nestati iz daljnje priče ili pak preuzeti neke nove uloge.

Igra ponekad nudi zbunjujući gameplay

Iako generalno uspješnica, Quantum Break nije igra bez mana. Nažalost, ondje gdje se to najviše osjeti jest upravo u segmentu igrivosti. Ovdje je riječ o pucačini iz trećeg lica koja nikako nije impresivna. Gameplay zanemaruje standardni cover mehanizam sličnih igara, odnosno kada se Jack približi prepreci on će se automatski iza nje postaviti, bez upozorenja ili mogućnosti da isto učinite sami pritiskom gumba. Takva mehanika često vas dovodi u nespretne situacije kada nešto možda i niste htjeli odraditi već je igra to učinila za vas. S obzirom da igra nudi veći izbor super moći koje posjedujete prilikom raznih načina zamrzavanja vremena, korištenje oružja također nije pretjerano vješto odrađeno. Sve u svemu, iako vas igra želi postaviti u ulogu taktičara tek onda kada počnete igrati s nešto više arkadnog pristupa ćete se u njoj početi ludo zabavljati. Mnoge kombinacije moći koje u slijedu možete odraditi nešto je što ćete neprestano činiti i u tome ćete uživati.

Kao igra novog doba, Quantum Break je definitivno must have

Izuzev gameplaya koji u određenim segmentima zna zakazati te stvoriti nervozu kod igrača, vrlo dobra priča te još bolja prezentacija snažne su odlike ovog naslova! Kada sagledamo današnjicu u industriji video igara koje se oslanjaju na razvoj single player iskustva, Quantum Break definitivno predstavlja nešto novo i osvježavajuće. Kada svemu tome dodate i poveliku količinu postignuća koje možete otključati otkrivanjem intela, knjiga te elektroničke pošte posvuda na mapi dobiti ćete video igru na koju vrijedi odvojiti vrijeme. Quantum Break lako bi mogao parirati konkurenciji za najbolju Xbox One igru godine.