Kreatori igre Amnesia, Frictional Games, znaju kako napraviti dobru atmosferu u svim svojim horor igrama. Atmosferu koja se uvelike oslanja na priču i level design, nego na puko iskakanje čudovišta iza zida. Njihov posljednji projekt, SOMA, to još jednom potvrđuje, a u nastavku vam donosimo detalje!

SOMA za pc 2

Je li SOMA strašnija od Amnesia: The Dark Descent?

Iz nedavno objavljenog trailera naziva Environments dobili smo dojam da se ekipa iz Frictional Gamesa ovoga puta zbilja potrudila oko level dizajna, koji iznosi dobar dio igre. Na njihovom službenom blogu se uz video našao i kratak post s tri najčešća pitanja oko igre uključujući i ono “Je li SOMA strašnija od Amnesia: The Dark Descent”? Ako ne želite čitati detaljne odgovore, evo vam tl:dr verzija:

1. Je li SOMA strašnija od Amnesia: The Dark Descent? Vjerojatno je, ali na drugačiji način. Za razliku od Amnesije, gdje je igrač od početka “bačen u vatru”, SOMA ima pristup koji se oslanja na lagano bildanje atmosfere koje isprva misteriozna, dok kasnije kroz igru postaje sve strašnija.

2. Hoće li SOMA imati puzzle elemente? Da, naravno. Puzzle će biti slične onima u Amneziji, ali ovoga puta će biti sastavni dio igre i postajat će sve teže kako napredujete.

3. Na koji način se priča predstavlja igraču? Aktivno i pasivno. Aktivni dio odnosi se na radnju koja se raspliće kako napredujete, dok se pasivni dio odnosi na prošle događaje koji se otkrivaju kroz bilješke, fotografije, terminale, audio zapise i slično.

Radnja se odvija u napuštenom podvodnom kompleksu, a vaš cilj je otkriti koji je razlog njezine propasti. SOMA za PC i SOMA za PS4 biti će dostupni krajem ovog mjeseca, točnije 22.9. Ukoliko ste propustili trailer s E3-a, isti se nalazi u nastavku:

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *