Arkane Studios je, među ostalim, zaslužan za odlične šuljalačke akcijske igre Dishonored i Dishonored 2, no nažalost je ova druga koja je izašla krajem prošle godine imala izuzetno problematičan PC port. Igrači su imali razne probleme s performansama od kojih neki nisu bili riješeni ni nakon izlaska nekoliko zakrpi, zbog čega su joj igrači bili puno manje naklonjeni od kritičara. Članovi razvojnog tima su iz te situacije izvukli ono najbolje i nešto naučili, pa sad kažu da se situacija neće ponoviti sa znanstveno-fantastičnom horor pucačinom Prey.


Prey bi na računalima trebao raditi bez poteškoća

Predsjednik Arkane Studiosa, Raphael Colantonio, odlučio je malo popričati s Gamespotom o razvoju modernih igara i zašto portovi znaju biti problematični. Evo što je imao za reći:

“Za početak, nije da odmah razvijamo igru za konzole i nakon što završimo s tim iznenada radimo port za PC. Proces započinje na PC-u, tako razvoj igara funkcionira. Glavni razlog problema koje PC igre često imaju je velika količina različitog hardvera. Nekad je problem što novi driveri izađu u isto vrijeme kad i naša igra. Nekad se dogodi nešto što nismo očekivali i situacija postane kompliciranija.”

Na to je Colantonio dodao kako su zbog situacije s Dishonoredom 2 odlučili poduzeti sve kako se to ne bi ponovilo i kako je igra već u potpunosti spremna, ali su proteklih nekoliko mjeseci proveli testirajući razne konfiguracije kako bi bili sigurni.

Novi Prey izlazi 5. svibnja, odnosno ovog petka za PC, Xbox One i PlayStation 4. Konzolaške verzije imaju demo kojeg možete besplatno preuzeti – on pokriva prvih sat vremena igre, no i kad dobijete obavijest da je demo završio možete nastaviti s istraživanjem svemirske postaje Talos. Ovdje možete pronaći sistemske zahtjeve koje je Bethesda prije par dana objavila, dok ćete na službenim stranicama pronaći sve druge informacije o igri.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *