Prvo pa muško je sasvim adekvatan opis nedavno završenog turnira G2A.COM Overwatch Challenge Adria. Zahvaljujući Blizzardu bilo je određenih problema kod organizacije turnira: primarni problem je bio što nije jasno definirano tko je pobjednik unutar samog meča, već se trebaju zapisivati vremena koliko je vremena bilo potrebno ekipi da završi mapu i slično. Ipak, svim problemima smo uspješno uspjeli doskočiti, tako da je turnir prošao u najboljem redu.

Okupili smo sedam najhrabrijih ekipa iz regije, samu kremu Overwatch zajednice, koja se natjecala za nagradni fond od 260€ i odlazak na Overwatch turnir na Epicenter LAN 10 u Sloveniju. Kako je sve prošlo, pročitajte u nastavku.overwatch turnir

Prvi regionalni Overwatch turnir ispunio očekivanja

Šest dana trajale su prijave za turnir, iako se činilo kao dosta malo vremena, sva očekivanja su ispunjena. Od prijavljenih osam ekipa na kraju se natjecalo njih sedam, jer jedan tim nije okupio sve igrače na vrijeme za početak turnira.

Nasumično generirani bracket je odlučio da će Team TULE iz Slovenije dobiti 1. seed i samim time proći u drugu fazu natjecanja, dok su drugi timovi u Best of 1 seriji morali osigurati svoj prolaz. U prvom kolu su tako igrali:

• DINOZAVRI vs. 2ez4sprizi
  • Unwanted Guests vs. Istjerivači Đavola
  • IamLoser vs. Antimeta Spešl Tactics

Svi mečevi su prošli bez većih problema s jasnom dominacijom boljeg tima. Tako su 2ez4sprizi, Unwanted Guests i IamLoser osigurali svoje mjesto u polufinalu gdje je već čekao Team TULE:

Polufinani mečevi su također bili u Best of 3 seriji, s pravom poslasticom u gornjem dijelu bracketa gdje su se susreli Team TULE i 2ez4sprizi. Tu su sprEEEzy i ekipa potvrdili svoj naziv tima. Dosadašnje iskustvo stečeno u drugim competitive igrama poput League of Legends, StarCraft II i Counter-Strike: Global Offensive, uz rano uključenje u Overwatch eSport pokazalo se kao dobitna kombinacija. S jasnim planom i odličnom egzekucijom 2ez4sprizi je potvrdio epitet glavnog favorita turnira.

U drugom polufinalu očekivao nas je napetiji meč: Unwanted Guests i IamLoser su pokazali solidno razumijevanje igre i odličan team play, pogotovo u  ključnim trenucima. U tom meču svakako treba izdvojiti Panzora koji je igrao Mercy za  tim IamLoser, gdje je na Hollywoodu na defense strani nosio svoj tim do pobjede. Unwanted Guests su bezuspješno kombinirali svoje ultije, poput Graviton Surgea i Earthshattera koji su slijedili njihovi DPS-ovi, ali nakon svakog pokušaja, ukazao bi se Panzor i poništio efekte svih tih ultija i vratio svoj tim. Uz njega treba pohvaliti i Wakka koji je pokazao odlične partije na Hanzou i Wild sa Soldier76 dominacijom. Dok su se na strani Unwanted Guests istaknuli Pancake s odličnom igrom na Roadhogu i Nyros koji je pokazao kako se treba igrati Pharah.

Veliko finale: IamLoser i 2ez4sprizi u borbi za 260€

U finalu se također igralo Best of 3, iako su IamLoser pružili solidan otpor, još jednom se naziv druge ekipe pokazuje istinit. 2ez4sprizi je znao posložiti prioritete u napadu: brky je uzeo Genjija s jednim jedinim ciljem, a to je da zaustavi Panzora na Mercy, a upravo to se i dogodilo.

Tako je team 2ez4sprizi osvojio G2A.COM Overwatch Challenge Adria bez izgubljene mape.

Pokazali su kako treba igrati i posložiti prioritete drugim timovima, kako se postaviti na kojoj mapi, prednost high grounda, ali i zamjena heroja ovisno o fazi igre, gdje ih nisu mijenjali reaktivno već proaktivno. Čestitamo pobjednicima i nadamo se da će se nastaviti natjecati u tom sastavu:g2a.com overwatch challenge adria

Pobjednici G2A.COM Overwatch Challenge Adria:

Team: 2ez4sprizi

Players:

sprEEEzy
ZoMBi
m4niac
aRxEs
brky
OMGWTFBBQ913

G2A.COM Overwatch Challenge Adria je put kojim želimo nastaviti

Kao što smo i ranije najavili, ono što želimo je biti aktivni dio zajednice i pomoći izgradnji domaće i regionalne eSport scene, a već neko vrijeme poduzimamo i konkretne korake u tom smjeru. Nemoguće je opisati koliko je volje, truda i rada uloženo da bi prvi Overwatch turnir bio organiziran na ovaj način, s većim nagradnim fondom od puno starijih i jačih turnira u igrama koje već imaju izgrađenu scenu.

Ovim putem želio se zahvaliti svima koji su sudjelovali, od admina na našem Overwatch Adria Discord serveru, L4nceeEE i NoniOne, koji su i u najtežim situacijama bili glas razuma, Professeuru koji se bakčao sa spect modeom Overwatcha, pomogao u organizaciji sa svojim CS:GO iskustvom i omogućio stream te LINq koji je uskočio kao komentator i dodatno obogatio cijeli stream sa svojim analizama, previđanjima i zafrkancijom. Posebno hvala G2A.COM Gamer.hr portalu, Overwatch Adria zajednici i Epicenter LAN 10 ekipi koji su sve ovo omogućili. Sada kada smo pokazali da možemo, samo je jedan put otvoren i to onaj prema naprijed. Zato očekujte bolje, više i jače! Sve to pratite na Overwatch Adria Facebooku, Discordu i Gamer.hr Twitch.tv kanalu.

Objavio Luka "level" Marušić

eSports enthusiast