Dontnod Entertainment poznat je primarno po epizodičnoj avanturi Life is Strange koja je mnogim igračima draga. Osim toga radili su još na akcijskoj igri Remember Me, a prošle su godine najavili nešto potpuno drugačije od obje te igre na kojima su radili. Vampyr je ime novog projekta čija je radnja smještena u Londonu 1918. godine, a tim je pripremio novi trailer uoči sajma E3.

Novi trailer za Vampyr poprilično je krvav

Ova godina je pomalo neobična jer je dosta izdavača i razvojnih timova odlučilo objaviti trailere za E3 prije početka samog sajma. Među njima je upravo i Focus Home Interactive koji je na svojem Youtube kanalu stavio “Vampyr – E3 Trailer“. U njemu ćete vidjeti kako u Dontnodovoj viziji izgledaju ulice Londona koji je pogođen epidemijom španjolske gripe.

Vi se nalazite u ulozi doktora Jonathana Reida koji se nedavno vratio doma s bojišnica Prvog svjetskog rata te koji je protiv svoje volje pretvoren u vampira. Kao doktor, zakleo se pomagati bolesnima i nemoćnima, a kao vampir posto je uklet i mora se hraniti onima kojima bi trebao spašavati život.

Po ulicama kojima će koračati nije jedini predator – lovci na vampire, živi mrtvaci Skal i razne druge spodobe stajat će mu na putu, a vi ćete morati odabrati koji će vam civili poslužiti kao večera kako biste postali jači i poboljšali svoje vampirske sposobnosti. Naravno, da ne bude sve toliko jednostavno, sve vaše odluke imat će posljedice i oni NPC-jevi čije živote dotaknete reagirat će na njih, što znači da London možete spasiti ili biti odgovorni za njegovu propast.

Vampyr je u izradi za PC, Xbox One i PlayStation 4, a uz novi trailer izdavač je objavio kako su otvorene predbilježbe. Oni koji se odluče na kupovinu igre prije izlaska dobit će posebno odijelo, Barker pištolj i Dragonbane mač, a cijena po kojoj se trenutno prodaje igra iznosi 44,99 eura. Trailer možete pogledati ispod teksta, a nešto više informacija o igri pročitati na službenim stranicama. Sigurni smo da će i za vrijeme E3 sajma Dontnod imati još nešto za podijeliti, kao recimo točan datum izlaska jer zasad stoji kako Vampyr stiže u studenome ove godine.