Call of Duty: Infinite Warfare nije baš izazvao oduševljenu reakciju među igraćom zajednicom. Zapravo je imao suprotan efekt i video s kojim su ga Activision i Infinity Ward najavili osvojio je titulu za video s najgorim omjerom pozitivnih i negativnih ocjena. To naravno ne znači da se igra neće uopće pojaviti, nego će se vjerojatno opet jako dobro prodati budući dase radi o Call of Duty franšizi, a kako bi bili u toku dobili smo prikaz gameplayja od 12 minuta i nešto više detalja o predbilježbama.

Dvanaest minuta prikaza kampanje COD: Infinite Warfarea

Novim videom Activision je odlučio proširiti ono što smo vidjeli na ovogodišnjem sajmu E3, a radnja počinje iznenadnim napadnom na snage flote UNSA. Vi upravljate poručnikom Reyesom koji je pilot u grupi Special Combat Air Recon. U početku se borite na tlu i pokušavate obraniti ulice Ženeve od napadača, da biste do kraja te misije uskočili u svoju vojnu letjelicu Jackal i zaputili se u svemir.

U trinaestom nastavku Call of Dutyja, Infinity Ward je stavio veliki naglasak na zračnu borbu koja će se odvijati u svemiru. Osim toga se radnja po prvi put u povijesti serijala seli s kugle zemaljske i ubacuje nove mehanike poput lokacija bez gravitacije. Ono što je još zanimljivo je da ćete glavne i sporedne misije birati iz centralne lokacije imena Retribution koja je zapravo veliki svemirski brod i služi kao vaš privremeni dom.

Posljednja nova informacija vezana uz ovu pucačinu je stigla sa San Diego Comic Cona na kojem je razvojni tim objavio kako će svi oni koji obave predbilježbu za igru dobiti dodatnu multiplayer mapu. Radi se o Terminalu – popularnoj mapi iz Modern Warfarea 2 kojoj je za potrebe novih lokacija izgled malo prilagođen. Već kad smo kod predbilježbi, možete birati između četiri verzije od kojih vam svaka nudi različite stvari, a ako želite Call of Duty Modern Warfare Remastered morat ćete potrošiti barem 79,99 eura. Više detalja o predbilježbama potražite ovdje.

Call of Duty: Infinite Warfare u izradi je za PC, Xbox One i PlayStation 4, a na tržište stiže 4. studenog ove godine. Vjerujemo da ćemo više detalja dobiti i za par tjedana s ovogodišnjeg Gamescoma, a koliko će igra biti dobro prihvaćena saznat ćemo za par mjeseci.