Kineski div elektroničke trgovine Alibaba ulazi u svijet eSporta oživljavajući legendarno eSport natjecanje i to s milijunima dolara. Kako smo i ranije spominjali u tekstovima o eSportu, sve je više korporacija iz realnog sektora koje nemaju nikakve direktne povezanosti s eSportom koje ulaze na eSport tržište kao organizatori ili sponzori. Ulažući svoje milijune u velike eSport teamove ili pak eSport natjecanja. Upravo se to dogodilo i u ovom slučaju, a mi jedva čekamo.

Alibaba eSport


WCG vrijedan 5.5 milijuna dolara?

Alibaba je svoje novce odlučio uložiti u dobro poznatu seriju turnira koja i je kod nas bila vrlo dobro popraćena. U to vrijeme nije bilo kao danas gdje ste sve mogli pratiti na Twitch.tv-u već smo na razne načine saznavali kako su prolazili naši igrači na tom legendarnom eSport natjecanju. Vraća nam se World Cyber Games, eSport natjecanje koje je trajalo od 2000.-2013. godine s prekrasnom predstavom poput one iz Olimpijskih igara, igrači su bili zastupljeni po nacijama i dobivali medalje. Tada se eSport nije probio toliko daleko da iako se približava tradicionalnom sportu po nekim kriterijima ipak paralelno gradi svoj vlastiti identitet. WCG je bio najveće eSport natjecanje svojeg vremena, organizacije brojnih zemalja i kontinenata su sudjelovale u njemu kakio bi se stvorio pravi osjećaj Olimpijskih igara eSporta, a World Cyber Games je točno to i bio. Svaka vijest o oživljavanju takvog jednog diva eSport svijeta nama je dobrodošla. World Cyber Games je nastao u Južnoj Koreji, a sada će s kineskim investicijama nakon nekoliko godina pauze nastaviti dalje.

Organizator je najavio kako će se koncept ipak razlikovati od originalnog World Cyber Gamesa, ali detalje nažalost još nemamo. Ono što znamo je da je Alibaba uložio oko 15 milijuna dolara kako bi pokrenuo cijelu stvar, dok bi nagradni fondovi za sama eSport natjecanja trebali biti oko 5,5 milijuna dolara. Igrači će se natjecati u nekoliko najvećih eSport naslova danas: Counter-Strike: Global Offensive, Dota 2, Hearthstone i StarCraft 2. Očito je da među igrama nema najvećeg eSport naslova, League of Legends, ali to je zato što konkurentska firma Tencet posjeduje Riot Games, studio iza igre League of Legends. Međutim, nama to ne smeta. Uvijek smo za pravedniju raspodjelu sredstava u eSportu jer je previše toga na kocki, ako sve nosi jedan naslov.


eSport je došao…

Danas je lijepo biti dio eSporta, Yahoo ima cijelu eSport sekciju, imalo smo 300,000 dolara vrijedan eSport event u Splitu, Alibaba ulaže milijune i to sve u trenutku kada se igra MLG CS:GO Major Championship: Columbus vrijedan milijun dolara. Sjetim se svih skeptika i jazavaca i njihove priče kako “igranje igrica” nikad neće uspjeti ili postići ništa ovakvo. Nema veze, oprošteno vam je, ipak su gameri ljudi brzih prstiju i dobra srca. Dok ih ne sretneš in-game, sretno. GG WP EZ

Objavio Luka "level" Marušić

eSports enthusiast

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *