Da je TV oglašavanje i dalje bitno za gaming industriju shvaća i Nintendo koji je svoju posljednju konzolu Switch, kao i zabavnu igru Arms, među ostalim reklamirao i na televiziji. Kako bismo saznali koliko je to uistinu bitno i koliko novaca su gaming brendovi potrošili na oglašavanje u lipnju, GamesBeat je s tvrtkom iSpot.tv proveo istraživanje o koliko je novca potrošeno na oglašavanje u lipnju.


Gaming brendovi na oglašavanje u lipnju potrošili preko 20 milijuna dolara

U odnosu na svibanj reklamni trošak gaming industrije na televiziji u lipnju smanjio se za 1.2 milijuna dolara, pa je tako s 23.6 milijuna pao na 22.4 milijuna dolara, što je i dalje značajan iznos. Prema istraživanju, Nintendo je predvodio gaming industriju u reklamiranju, a procjenjuje se da su potrošili oko 6.6 milijuna dolara za oglašavanje. Njihovih sedam spotova emitirali su se više od 2.500 puta. „Arms: Answer the Call to Arms“ novija je igra za Nintendo Switch, ali zato je imala i najveći budžet za oglašavanje. Iako su najviše novca potrošili na reklamiranje tijekom NBA finala, oglasi su se pronašli i na Adult Swimu, Cartoon Networku i Comedy Centralu, odnosno na zabavnim kanalima.

Odmah nakon Nintenda nalazi se PlayStation koji je za svojih 5 spotova emitiranih samo 494 puta potrošio skoro upola manje, tj. 3.7 milijuna dolara. Kao i kod Nintenda, veliki dio tog budžeta potrošen je za oglašavanje na NBA finalu, ali i tijekom animiranih komedija poput Family Guy, South Park i American Dad.

TV reklame se pokazuju bitnim kanalom oglašavanja gaming industrije

Treće mjesto u potrošnji na TV reklame u lipnju zauzeo je još jedan div gaming industrije – Bethesda Softworks. Svoj budžet najviše su potrošili za reklamiranje nove ekspanzije u igri Elder Scrolls Online, a prvenstveno su se reklamirali na kanalima BET, Comedy Central i Adult Swim, čime, uz Nintendo i PlayStation, dokazuju da oglašavanje gaming brendova najbolje prolazi na zabavnim kanalima ili u zabavnom programu.

Bez obzira na to što velik broj mladih danas ne gleda televiziju i većinom zabavu pronalazi putem interneta, ljudi iz gaming industrije očito shvaćaju kako je oglašavanje na televiziji i dalje jako bitno na što ukazuju i same brojke prikaza, kao i iznosi koji su utrošeni na reklamiranje. Naravno, gaming prije svega pripada industriji zabave pa će se zbog toga gaming brendovi oglašavati ponajprije na zabavnim kanalima i programima, a uz to i na najpopraćenijim. Uz velike novce koje okreće gaming posljednjih nekoliko godina, na temelju njihovog ulaganja u promociju televizijska industrija može znatno profitirati, a brojke iz ovog istraživanja ukazuju na to da će se TV oglašavanje gaming brendova itekako nastaviti.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *