U prvim danima nakon izlaska Overwatch je ostvario sva očekivanja i odlično je prihvaćen od strane kritike i igrača, a to najbolje potvrđuje više od sedam milijuna prodanih primjeraka. Ukoliko još razmišljate o kupovini Overawatcha, svakako pročitajte našu recenziju u kojoj ćete pronaći sve što trebate znati o novom Blizzardovom klasiku. Međutim, kako se radi u multiplayer shooteru, nije dovoljno samo izbaciti igru, već je treba konstantno balansirati, ali i povremeno osvježavati novim sadržajem. Uskoro nas očekuju prve promjene u Overwatchu, a sve ih možete saznati u nastavku.


Overwatch Competitive play i McCree prvi na listi promjena

Nadolazeće promjene i novitete u Overwatchu najavio je direktor igre, Jeff Kaplan u intervjuu za Eurogamer.net, Jeff je podosta opširno odgovarao na odlična pitanja kolege Chrisa Bratta, a mi vam prenosimo ono najvažnije.

Prva promjena koja nas očekuje je uvođenje Competitive play moda koji je bio dostupan u zatvorenoj beti, a mnoge igrače će veseliti to da ćemo ga moći igrati već ovaj mjesec. Konkretnog datuma još nema, ali Blizzard svakodnevno radi na njemu. Mod će se nešto razlikovati s obzirom na onaj iz zatvorene bete, primarno po trajanju sezone i mogućnosti da padnete tier ispod onog u kojem se nalazite. Tako će u Overwatch Competitive playu biti nekoliko tierova, challenger, advanced, expert, master i heroic,  dok će sezona najvjerojatnije trajati tri mjeseca u koja će biti uključeno i dvadesetak dana van sezone. Blizzard je po tom pitanju uzeo u obzir primjedbe igrača iz zatvorene bete gdje je sezona trajala mjesec dana, jer igrači nisu imali dovoljno vremena igrati s igračima svog tiera, već su dobar dio vremena provodili na vraćanju u tier gdje su bili protekle sezone. Kao što smo ranije spomenuli, konstatno ćete se morati dokazivati u svom tieru, jer ćete iz istog moći ispasti, dok u zatvorenoj beti to nije bio slučaj.

McCree i D.Va su heroji koji su u Blizzardovom fokusu za balansiranje, tako će McCree postati nešto manje iritantan jer će njegov “fan the hammer” raditi osjetno manje damagea. Dovoljno da ubijete Tracer ili nekog drugog offensive heroja, ali morat ćete se više potruditi da bi ste se riješili nekog tanka. Što se D.Va tiče, ona nije toliko van balansa kao McCree, ali u Blizzardu smatraju da nije ni tamo gdje oni žele da bude. Zato se po pitanju to djevojčice u robotu (šteta što nije starija) razmišlja o dva smjera. Povećati damage koji radi dok je u mechu, kako bi imala veći utjecaj na igru ili joj pak povećati sposobnost da pretrpi više damagea. Obije verzije se testiraju, ali još nije sigurno u kojem će Blizzard smjeru balansirati D.Va.


Problematični tick rate i noviteti u Play of the Game

Podosta je frustrirajuće kada bježite od Widowmaker, ali uspije vas pogoditi iako ste se vi već sakrili iza zida ili neke druge preprke na mapi. Igrači su za sve okrivili tick rate Overwatch servera koji se ne updateaju dovoljno brzo. Međutim, Jeff je potvrdio da nije stvar u tick rateu servera (60Hz), već je update rate Overwatcha manji. Cijela strka je nastala oko toga, pogotovo kako nam se bliži i Competitive play. Cijelu priču je Blizzard pojasnio igračima s videom od 17 minuta gdje gameplay i network inženjeri objašnjavaju kako cijela stvar funkcionira. Također, ubačena je i opcija “high bandwith option” za Custom gameove, gdje igrači mogu igrati s update rateom klijenta na 60Hz, ali opcija se premalo koristi da bi Blizzard imao dovoljno povratnih informacija za implementiranje u Quick play i druge modove. Prije bilo kakve velike promjene potreban je period testiranja jer se drugačije ne mogu predvidjeti posljedice za sve igrače. Zato, testirajte kada igrate Custom game i pomozite Bizzardu.

Play of the Game je odlično prihvaćen od strane igrača te u većini slučajeva funkcionira zaista dobro, međutim, nekada potpuno zakaže pa gledamo kako Torbjörnov turret ubija ekipu iako sam heroj ne radi baš ništa ili je već mrtav. Ono što Blizzard pokušava napraviti je bolju selekciju između playeva, ali i učiniti ga vizualno impresivnijim micanjem kamere iz prvog lica. To se odlično može vidjeti kod Reaperovog ultija Death Blossom, koji odmakne kameru iz prvog lica u treće te sam ability i Play of the Game izgledaju impresivnije. Tako će u doglednom vrijeme Play of the Game postati više kao cinematic, a mi jedva čekamo.

Još jedna stvar vezana uz Play of the Game je zainteresirala igrači, ali dolazi iz drugog izvora. Radi se o integraciji Facebooka u Battle.net klijent, što će omogućiti podosta toga, a jedna od stvari je i streamanje Overwatcha na Facebook i mogućnost shareanja Play of the Gamea na svoj Facebook zid samo s jednim klikom. Integracija društvenih mreža i gaming profila na razini Facebook – Batlle.net account je doista zanimljiva i tu će sve ovisiti o tome kako će biti odrađeno. Svakako smo za lakši export Play of the Gamea u .GIF ili video obliku, ali ne nužno na Facebook. Iako, prije stalkanja simpatija na društvenim mrežama uskoro ćete moći pogledati i njihov Play of the Game, ako vidite Bastiona, bježite. Njih ni mama ne voli.


Očekivane promjene i novi heroj, Sombra

Nema ništa šokantno ili ekskluzivno što smo saznali o nadolazećim promjenama u Overwatchu, sve je otprije poznato. Međutim, veseli nas smjer u kojem Blizzard razmišlja, a to je baziranje na igračkom iskustvu prije svega. Priznali su pogreške i rade na ispravljanju. Što se novog sadržaja tiče, lagano cure informacije da je Sombra novi heroj koji će biti predstavljen, a tome smo mogli svjedočiti u zadnjem Animated Shortu “Hero”,  Jeff Kaplan kaže da su hintovi sakriveni posvuda u Overwatch svijetu, a ne samo u tom videu, jesti li ih pronašlI?

Objavio Luka "level" Marušić

eSports enthusiast

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *