Lenovo je kineska tvrtka koja je nakon akvizicije IBM-a 1988. okrenula novi list, pomalo, ali sigurno osvajajući tržišta računala diljem svijeta. Vrlo je čest brand i na našem tržištu gdje se mogu naći prijenosna računala i to od najjeftinijih do respektabilnih multimedijalnih prijenosnika, tableta, pametnih telefona i slično. Što se tiče gamerskih prijenosnih računala i računala općenito, Lenovo nije poznat po bogatoj ponudi za igrače, što bi se moglo promijeniti s novim partnerom – Razer.


Partnerstvo između Razera i Lenova definitivno ima potencijala

Razer je, s druge strane, poznat isključivo zbog svoje ponude informatičke opreme za gamere. Razerovi miševi, tipkovnice i slušalice redovita su periferija prosječnog gamera, s dobrim razlogom. Dizajnom i karakteristikama svojih proizvoda Razer ciljano ide na igrače koji su spremni potrošiti više novaca za adekvatnu i pouzdanu opremu.

Lenovo Razer Gaming PCU najmanju ruku radi se o vrlo zanimljivom partnerstvu iz čega objektivno obje strane izlaze kao pobjednici. Lenovo gubi na tržišnom udjelu obzirom da se tržište sužava na manje grupa, od kojih su igrači u porastu i skloni podržavati skuplja i naprednija računala, no s druge strane, Razer nema veliku i sigurnu bazu kao proizvođač računala, kao što to recimo ima Alienware u obliku DELL-a.

Računala poput Razer Bladea daju naslutiti da Razer želi preuzeti i taj dio tržišta te bi Lenovo mogao biti ključan partner za uspjeh.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *