2007. godina je, ljestvicama ClanBasea vlada Lawzor, na FPZ-ovom serveru okuplja se većina ekipa s bivšeg Carnetovog Ut99 servera, a Unq’Say priprema svoj Crownage video za tadašnji UT2k4 Community. Bilo je više od 10.000 aktivnih igrača iz cijele regije, a novi teamovi i serveri svakodnevno su nicali… Fast forward na danas, scena je mrtva zbog blentavog UT 3, svi iole bolji igrači prebacili su se na kojekakve kopije starog Unreala ili MMO-e, a ClanBase se više ni ne spominje. Na tren je izgledalo kao da je došao kraj Arena Shootera, no zahvaljujući inicijativi mnogih je Unreal Tournament ponovno zaživio. Naime, community je u suradnji s Epicom zasukao rukave i ponovno započeo priču oko novog UT-a, gdje su odradili zaista odličan posao. Pored toga, cijela igra se već sada uz pomoć kupova podiže na jedan novi nivo, gdje naši domaći momci već sada zauzimaju vodeće pozicije. Osobno iza sebe već imam blizu 100 sati igre, gdje se definitivno veselim ovoj godini; što zbog stare ekipe, što zbog činjenice da sam napokon pronašao stari UT2k4 Crownage video, s kojime ću ujedno i započeti priču oko novog Unreal Tournamenta – pogledajte kako je to bilo prije!


Idemo od nule, kako instalirati novi Unreal Tournament?

Download novog Unreal tournamenta odvija se putem Epicove stranice https://www.unrealtournament.com/, gdje je potrebno odraditi kratku registraciju putem koje vam se dodjeli Epic ID – putem istog ID-a možete igru igrati besplatno, pristupati natjecanjima i sudjelovat u raspravama na forumu. Igra u trenutku pisanja ovog teksta teži nešto manje od 6 GB, a svaki mjesečni update za sobom nosi jedan do max dva GB-a, tako da u konačnici probajte rezervirati do 15 gb za instalaciju, poželjno na SSD disku. Novi Unreal Tournament je besplatan, te nema nikakvih dodatnih troškova oko instalacije ili gameplaya. Nakon što se registrirate slijedi intro screen, na kojem vas čekaju basic training tutorijali zajedno s offline akcijom. Ukoliko ste kompletno novi u Unreal svijetu, slobodno bacite pogled na dodatni sadržaj i tutoriale koje intro nudi.

Unreal Tournament 4

Nema više Carnetovog servera – UT4 hubovi su novi trend

Klasični serveri su i dalje prisutni, određeni članovi su se čak potrudila napraviti tutoriale o tome kako ih otvoriti, no hubovi su novi trend, a ekipa iza novog Unreala ih želi učinit standardnim u industriji Arena Shootera. Najsiroviji opis bio bi da se radi o jednom serveru na koji se možete priključiti i putem nekoliko klikova otvoriti “podserver” za svoju ekipu, lockano passwordom, ili pak otvorit random igru i pozvat svu ekipu koja se nalazi u tom hubu.

Dakle, prije smo imali samo IP adresu na koju smo se spajali i mogli odigrat samo jedan tip igre uz klasično votanje, sada imamo kompletne hubove na koje, jednom kada se spojite, možete otvoriti koji god mod želite (odnosno koji god se od strane tog huba podržava). Sada više nema potrebe za jednim dediciranim ICTF serverom, jednim TDM serverom i jednim TAM/Showdown serverom, sada sve može biti na jednom hubu, a vi putem jednostavih komandi ili kreirate novi podserver ili se pridružite postojećem. Ping? Uz današnje internet konekcije i više nego odličan, hubovi su smješteni diljem svijeta, gdje ćete nas najčešće vidjeti na ITA i GER hubovima.

Grafička pozadina zajedno s optimizacijom nije idealna, no UT4 community se trudi

Naša uredska konfiguracija je Asusov Republic of Gamers prijenosnik s GTX 960M karticom, koja je u stanju pogurat sve novije igre na high postavkama – osim novog Unreal Tournamenta. Naime, neke mape poput Decka, Chilla i sličnih idu bez problema u potpunih 60 FPS-a, dok se mape poput Titan Pass vrte u svega 30 FPS-a, uz sve detalje na low. Dakle, optimizacija im još uvijek nije jača strana, gdje već vidimo stariju ekipu s konfama koje datiraju iz 2012 kako se žale na FPS. Jbg momci, vaša radeonka 4850 koja je žarila i palila Unreal Tournamentom 3 nažalost za ovu verziju nije dovoljna. Cijela priča je donekle opravdana dizajnom, u koji se možete uvjeriti u videu u nastavku:

Isto tako i mape, koje znaju biti zaista kreativne i ful zabavne, poput DM-RGB-a, još uvijek izgledaju prazno, no radi se o nepotupunim proizvodima koji će se s vremenom nadograditi, slično kako je to bio CTF-Titan Pass u početku, zajedno s DM-Chill i ostalima. Ekipa radi polagane korake, ali uz to testiraju sve što mogu, uz pomoć nas, novog UT communitija – a to je bitno. Sve primjedbe se razmatraju putem službenih foruma.

Gdje se okuplja domaća Unreal Tournament 4 ekipa?

Trenutno je otvoren fanpage na Facebooku gdje možete pratit sva događanja vezana uz Unreal Tournament u našoj regiji, uključujući natjecanja, potrage za teamovima i formiranje matcheva, a ujedno smo u pregovoru s Epicom da se otvori zaseban Adria hub na kojem bi se ekipa mogla okupljati, no to da napravimo prvo moramo pokazati interes.

Stoga, ovim putem želim pozvati svu ekipu koja se s nama na prijašnjim serverima danonoćno družila da se pridružite projektu, posjetite fanpage i da se svi zajedno još jednom vratimo u zlatno doba Arena Shootera!

Službeni fanpage novog Unreala: https://www.facebook.com/unreal.tournament.adria/
Službena podkategorija na Gameru: http://www.gamer.hr/category/esport/unreal-tournament/

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *