U bilo kojem drugom zabavnom mediju prosječna ocjena 5/10 ne bi bila kraj svijeta. Ona bi značila da se radi o proizvodu koji je problematičan u nekim dijelovima, ali koji ima neke kvalitete zbog kojih bi vam se ipak mogao svidjeti. U igraćoj industriji, pogotovo AAA koja se bavi visokobudžetnim naslovima, ova ocjena je jednaka smrtnoj presudi.


Problematičan razvoj koji nije dobio sretan završetak

Homefront: The Revolution je, prema viđenome, zaslužio te ocjene koje je dobio. Ogromna količina bugova i tehničkih problema, prema nekima nezanimljiva priča i loš dizajn samo su neke od pritužbi, ali ipak vrijedi spomenuti problematičnu povijest razvoja ove igre.

Za prvi Homefront bio je zadužen THQ i unatoč ne baš pretjerano oduševljenoj publici odlučili su napraviti nastavak. Ovaj veliki i poznati izdavač je nažalost krajem 2012. godine proglasio bankrot i prodao sve svoje IP-ove (intellectual property) koji su završili u rukama nekoliko drugih kompanija. Homefront ime je preuzeo Crytek koji se igrom bavio oko dvije godine, nakon čega je i zbog njihovih financijskih poteškoća došla u ruke trećeg vlasnika, velike njemačke kompanije Koch Media. Novi izdavač postao je Deep Silver, dok je na igri počeo raditi njihov britanski interni tim Dambuster Studios.

Osim svih ovih poteškoća s mijenjanjem razvojnih studija i vlasnika dodajmo još i silne odgode, pa smo kao rezultat dobili igru koja od samih početaka nije baš imala najbolje izglede za uspjeh. Bez obzira na to, kad prodajete nešto za 60 eura morate biti svjesni toga da ćete se naći pod još većom paljbom ako vam je igra loša.

Homefront: The Revolution izlazi danas za PC, Xbox One i PlayStation 4, pa ćemo vidjeti hoće li igrači biti zadovoljniji od kritičara, iako je vjerojatniji scenarij da su nakon čitanja nekih recenzija odlučili otkazati svoje predbilježbe i pobjeći glavom bez obzira.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *