Prošlogodišnji indie hit Stardew Valley navršio je godinu dana. Ova igra koja je po prvi puta na PC donijela nešto slično Harvest Moonu opčinila je igrače i unutar dva mjeseca prodala se u više od milijun primjeraka. Nakon toga je dobila nekoliko nadogradnji i portove za konzole, a čovjek koji je sam napravio cijelu igru, Eric “ConcernedApe” Barone, odlučio se osvrnuti na prošlu godinu i pokazati neke detalje razvoja tog sada izuzetno uspješnog projekta.


Stardew Valley je bio u razvoju pet godina

Barone je na igri radio nešto više od pet godina, a u tom vremenu je Stardew Valley prošao kroz razne i dosta drastične promjene. U blogu na kojem je stavio neke stare slike iz samih početaka razvoja rekao je kako je kostur bio postavljen već 2012. godine, ali je nakon toga nekoliko puta kompletno mijenjao cijeli art unutar igre.

U početku je mapa grada bila puno manja, NPC-evi su bili ručno crtani i imali animirane četiri ekspresije lica, rudnik je bio drugačije koncipiran i bilo ga je moguće u potpunosti razrušiti, ali je Barone rekao kako ga nikako nije mogao napraviti da mu se u potpunosti sviđa zbog čega je taj koncept u potpunosti izbacio. Još jedna zanimljivost je da se igra tada zvala Sprout Valley.

Osim samih nadogradnji i portova, Barone kaže kako je odradio desetke intervjua, upoznao se s mnogim fanovima i tvorcem Harvest Moona, otišao po nagradu u Veliku Britaniju i konačno kupio novo, pošteno računalo. Za kraj se zahvalio svima koji su ga podržali i motivirali 2012. godine kada je igra “izgledala grozno” te rekao kako će nastaviti marljivo raditi i kako će se potruditi stvoriti igraća iskustva koja će ostati svima u sjećanju, kroz Stardew Valley i koji god sljedeći projekt bude na redu.

stardew valley godišnjica

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *