Tehnološki giganti poznati su po tome da vole eksperimentirati s Japanskim tržištem, tome smo se uvjerili još prije koju godinu kada je sedma edicija Windowsa izbačena u anime stilu – dakle, ništa novo za njih. Ove se godine ista ludorija nastavlja, samo ovoga puta s naglaskom na prijenosna računala. Tko su glavni krivci? Asus, Dell, Toshiba i ostali proizvođači ultrabookova, s Intelom na ćelu.

Personification Contest iliti “opiši mi uređaj likom iz animeja”

Točno to, u sklopu promotivne kampanje Intel je za japansko tržište podigao “personification contest”, a zadatak je da se korisnici potrude napraviti što uvjerljiviji izgled anime lika koji, eto, može opisati jedan od brojnih prijenosnih uređaja upogonjenih Intelovom serijom procesora. Mislimo li da je kul i vrckasto? Ne baš. Pišemo li o tome? Naravno – a upravo je to i bio cilj kampanje, da se tako suluda ideja raširi po cijelom svijetu. U prilogu neki od radova, ostale možete pogledati na službenoj stranici.

Intel Personification Contest.jpg Intel Personification Contest.jpg

Izvor: Kotaku.com

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *