Od mnogih igara koje se trenutno igraju online, teško da ćete naći nepristupačniju od DotA 2. Instalacija je relativno jednostavna, ako zanemarimo ogromnu količinu disk spacea koji traži, no gotovo svaki meč je popunjen iskusnim igračima, a noobovi i first-timeri su vrlo rijetki. Može li si igra koja gotovo da i nema casual igraću bazu dozvoliti poteškoće u profesionalnim redovima?


Turnirima fali zanimljivosti, a rat između Valvea i skinnera još više prijeti otuđiti zagrižene fanove

Iako je komentator Toby Dawson možda najpoznatije lice koje kritizira trenutno stanje kompetitivne scene DotA 2, nije prvi kojem se ne sviđa kako stvari stoje. Mnogi su  primijetili kako se već neko vrijeme prvoligaški turniri ove igre bore s natjecanjima koja uključuju nešto slabije timove, što ograničava razvoj takvih timova i njihov prelazak u natjecatelje na najvišem nivou. Tu su i problemi oko samog organiziranja, te rijetko koji turnir na najvišem nivou ostavlja dojam kao da je organiziran od strane onih koje uistinu zanima igra.

Problemi se nastavljaju nizati kad uzmemo u obzir situaciju oko DotA 2 skinova. Ono što se u početku možda činilo kao dobra ideja koja će dati igračima mogućnost da naprave tražene skinove i budu plaćeni je postalo rat između dvije fakcije, u kojem skinneri navode kako ih Valve oderava.

Sve u svemu, ovo nije dobar razvoj za igru koja bi trebala biti vrh MOBA-e i općenito jedna od najkompetitivnijih igara na visokom nivou. Kad komentator koji prati profesionalnu scenu još od ranih kompetitivnih početaka kaže kako stvari idu u propast, Valve bi ga trebao ozbiljno shvatiti.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *