Prije tri godine, Destiny je bila najiščekivanija konzolaška igra, ali pretjeran hype učinio je svoje i naslov nije dosegnuo traženo. Iako je mnogima bila zabavna, nije pružila nešto posebno po kojemu bi je zapamtili, a razočarenje što nije ispunila očekivanja samo je zacementiralo njezin “neuspjeh”. Developer Bungie idućeg mjeseca trebao bi izdati nastavak ovog naslova koji će ovaj puta biti dostupan i na PC-u, ali kao i prvi dio, Destiny 2 ispočetka neće sadržavati jednu bitnu PvP stavku.


Destiny 2 kao i prethodnik, dolazi bez privatnih soba

Dvije godine nakon što je Destiny prvi puta ugledao svjetlo dana napokon su u igru uvedene privatne sobe (lobby). Prije toga, igrači koji su željeli igrati jedni protiv drugih morali su ući u PvP mode u isto vrijeme i nadati se da će ih igra staviti u isti meč. Takav setup i ovaj puta teško da će dobro proći developeru. Otkako je Bungie počeo spominjati PvP u Destiny 2, cijelo vrijeme se naglašava da je njegov fokus na tome da iskustvo bude više kompetitivnije. Svi modovi sada će biti 4v4, a gameplay fokusiran na borbe oružjem i timsku igru puno više nego što je to bio slučaj u prethodnom dijelu.

Što se Destinya u aspektu esporta tiče, glavni dizajner PvP moda Lars Bakken imao je malo informacija o tome te je komentirao “To je nešto o čemu puno pričamo. Ako igrači odluče da je Destiny prostor koji žele voljeti i podupirati na taj način, onda je to nešto što smatramo da bi nas moglo interesirati. Ali ne želimo to pretpostavljati od samog početka.” Na pitanje o Destiny turnirima, komentirao je: “Jedan od naših ciljeva bio je da igra daje ugodan osjećaj u turnirskom okruženju, ali to ne znači da odmah želimo svjetska prvenstva. Volio bih kada bih mogao dati bolji odgovor od toga, ali smatram da prvo trebamo osigurati da se ljudi tamo ponajprije osjećaju ugodno te ako je to nešto što žele i imamo sposobnost da to podržimo, onda bismo voljeli i ići u tom smjeru.”

Interes za Destiny 2 natjecanja već postoji

Unatoč Bakkenovoj izjavi, Destiny zajednica već je pokazala da postoji želja za natjecateljskom scenom. Krajem lipnja članovi Twitch zajednice igre organizirali su GuardianCon, sastanak kreatora sadržaja i njihovih fanova. Sam event u dva dana prikupio je preko milijun dolara za St. Jude Children’s Research bolnicu. Jedan od najvažniji trenutaka događaja bio je 4v4 turnir u kojemu su igrali neki od najboljih Destiny igrača, a bilo je i castera, sponzora te naravno, oduševljene publike. Pobjednici su osvojili pobjednički pojas i donacija je bila u njihovo ime. Cijeli GuardianCon pokazao je da postoji interes za kompetitivnom stranom igre, a ostaje na Bungieju da zajednici osigura alate kako bi se to i ostvarilo.

Ideja developera da ne ciljaju da Destiny 2 bude esport istog trenutka kada izađe pohvalna je. Mnogi i dalje ne shvaćaju da esport nastaje zbog zajednice igrača, a ne zato što je developer tako odlučio. Na njemu je samo da ga razvija dalje ako igrači pokažu želju da igra ide u tom smjeru. Bez obzira na to, ne staviti privatne sobe da ljudi mogu igrati jedni protiv drugih užasna je ideja za takav multiplayer naslov, pogotovo jer već postoji veliki interes za tim.

Ako je Hearthstone zajednica mogla razviti toliko kompetitivnu scenu s minimalnim mogućnostima (dodaj protivnika i izazovi ga na friendly meč), private lobby i neke sitnice minimalac su onoga što treba pružiti ovom naslovu. Bit će zanimljivo vidjeti potencijalan razvoj Destiny 2 na esport sceni, no ako Bungie nastavi s ovakvom politikom to se možda nikada ne ostvari.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *