U zadnje se vrijeme svi okreću gaming industriji, od brendovskih divova poput Audija koji sponzorira Astralis, sve do televizijske industrije. Sama gaming industrija zaslužna je za to zbog ogromnog prihoda koji je donijela prošle godine, pa iako prije nisu imali nikakve dodirne točke sve više ljudi i organizacija vidi veliku korist u njoj. Tako je i jedna od najvećih tvrtki masovnih medija odlučila investirati u nju, a svoj dječji program smatraju kao idealnim za to.


Super Smash Bros 4 i Street Fighter V na Disney kanalu

Kako bi iskoristili rastuće tržište, i Disney se odlučio duboko zaroniti u gaming vode pa tako uvode programski blok posvećen videoigrama, a u tom bloku pronaći će mjesto i sam eSport. Svaki dan ovoga ljeta od 21:00 do 3:00 po američkom vremenu na Disney XD kanalu prikazivat će se D|XP program predvođen streamerima i YouTuberima poput Meghan Camarena i Jimmya Wonga.

Početak emitiranja eSporta na Disney kanalu obilježit će finale Evolution Championship Series 2017 turnira u Super Smash Bros 4, a uz to će se uživo prenositi i Street Fighter V čime to postaje prvo emitiranje ovih dviju igara na televiziji uživo. U izboru će se pronaći i programi poput “Polaris Primetime” koji će se posvetiti nekim popularnijim igrama, “Play With Caution” u kojemu će hardcore gameri igrati pod hardcore uvjetima, “Polaris Player Select” koji će prikazivati highlighte određenih streamera, ekskluzivni turniri i speedrunovi direktno iz ESL-a te još mnogo toga.

“Gaming je životni stil naše publike. Ovoga ljeta surađujemo s vodećim kreativnim partnerima u industriji kako bismo dostavili originalni program i pristup nekim od najvećih eSport turnira i liga, kao ulaz u ključne evente vezane uz gaming. D|XP će predstaviti raznoliku priču kroz krajolik videoigara i slaviti gaming kulturu i zajednicu” rekao je u najavi programa Marc Buhaj, viši potpredsjednik i generalni direktor Disney XD-a.

Za Disney XD kanal pravi eSport je možda ipak malo pregrub

Budući da je program i kanal općenito usmjeren prema mlađoj publici, nije još uvijek u potpunosti jasno hoće li se u budućnosti prikazivati i više grafički eSport naslovi. Zbog toga se na Disney XD-u možda nikada ne planta bomba na B ili baci smoke na mid. Kako gaming i eSport tržišta rastu, veći su i industrijski standardi oko njih. Twitch i dalje dominira kao glavna livestreaming platforma za industriju videoigara pa se televizijske kompanije i dalje muče s kreiranjem dobrih ugovora s velikim ligama i organizacijama. Ovim potezom Disney je bliže eSportu, no time i dosta riskira jer postoji vjerojatnost da u konačnici reakcija publike na cijeli program opisuje upravo značenje zadnja dva slova kanala na kojemu se prikazuje.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *