Far Cry serijal nas je uvijek zabavljao otvorenim, egzotičnim svjetovima koje smo mogli istraživati uzduž i poprijeko kako nam se htjelo. Neovisno bili mi u Africi, Pacifičkom otočju ili Himalajama, Far Cry je pružao dobro poznato iskustvo i osjećaj. Naravno, vatreno oružje je jezgra igre, stoga smo bili očekivano skeptični kako će jedan Far Cry izgledati bez njih. Sjećamo se kada smo u desetom mjesecu prošle godine objavili prve informacije o ovoj igri. Sjećamo se i različitih mišljenja, podijeljenih osjećaja i nekakvog “straha” da sve to ne bude ispalo kako treba. Bilo je zaista teško zamisliti izostanak automobila, raznih vatrenih oružja i ostalih perkova modernog svijeta. no eto, prvi konkretni Gameplay video je tu, a mi smo za sada ugodno iznenađeni.


Far Cry Primal jedan punokrvni First Person… Sjekira?

Prije ikakvih konkretnih vijesti o Primalu, fanovi su se nabacivali različitim idejama, od kojih je vrlo popularna bila i ona da se sljedeći nastavak odvija u svijetu s dinosaurima. Na svu sreću, Ubisoft nije išao tako daleko da stvara alternativnu povijest i strpa ljude, dinosaure i mamute u jedan svijet. Umjesto toga, dobili smo samo ljude i mamute, točnije – kameno doba. Prije par dana smo sjeli i pogledali snimku dvosatnog community streama da još jednom detaljnije analiziramo što nas sve čeka, a zaključak je taj da je Primal čudna igra.

Iako na prvu nudi pravo osvježenje i potpuni zaokret unutar serijala, istovremeno imamo dojam da smo sve to već prošli, makar je još nismo ni zaigrali. Dovoljno je da pogledate koji video na Youtubeu i bude vam jasno da je najnoviji nastavak u suštini i dalje “Far Cry”, samo bez vatrenog oružja. Zapravo, Primal nas neodoljivo podsjeća na one Sangri La misije iz Far Cry 4, naravno, uz veću raznolikost tupog oružja, životinja i melee borbe.

I dalje imate medvjede, tigrove, divlje svinje, slonove – odnosno mamute s kojima možete unositi nemir u neprijateljske redove, neprijateljske baze, stealth ubijanje, i sve ostalo zbog čega imate feeling da igrate Far Cry. S obzirom da nema vatrenog oružja, Ubisoft se morao pobrinuti da borba i dalje ostane dinamična, ali nekako imamo osjećaj da nisu obavili dovoljno dobar posao.

Sve što smo do sad vidjeli djeluje pomalo jednolično i već viđeno

Ako uzmemo u obzir da su prethisorijski ljudi bili puno snažniji, izdržljiviji i fizički spremniji od nas modernih ljudi, zašto razvojni tim nije Takkaru podario više takvih sposobnosti i kvaliteta? Ovako imamo osjećaj kao da gledamo gameplay Skyrima.

Jedina zamjerka s naše strane je što se Primal gura kao svježa igra u serijalu, a više podsjeća na spin-off četvorke, kao što je to bio Blood Dragon kod trojke – čak su i neke animacije uzete iz zadnja dva nastavka.

No, ako smo mogli odvojiti vrijeme i zaigrati Far Cry 4 koji nije bio toliko različit od “trojke”, onda ćemo definitivno odvojiti vrijeme i da zaigramo Far Cry Primal. Uostalom, nema puno igara smještenih u ovo povijesno razbolje pa ako ništa drugo, uživat ćemo u svježem settingu i polugolim prethistorijskim curama.

.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *