ESL je jedna od najvećih eSport organizacija čiji turniri imaju na stotine tisuća dolara nagradnog fonda. Kao takva organizacija koja djeluje na globalnoj razini, zahtjeva profesionalce u svojim redovima, a dvije prinove trebale bi ojačati njezinu snagu. Imena koja ćemo vam predstaviti u nastavku nisu nikakvi početnici, već iskusni menadžeri čija je zadaća unaprijediti ovu već etabliranu eSport tvrtku.


U ESL organizaciju došli ljudi iz Vodafonea i Zalando Media Solutions

Najnovija je vijest iz ESL-ova kampa priključenje dviju ključnih osoba na mjestima globalnih izvršnih direktora u ESL organizaciju. Na poziciju glavnog direktora marketinga (CMO) dolazi Rodrigo Samwell, a glavni direktor prihoda (CRO) bit će Martin Hubert. Kao globalni CMO, Samwell će biti odgovoran za marketing proizvoda, strategiju brenda, komunkaciju, inovacije, licenciranje, prodajne kanale i analizu kupaca, dok će Hubert u cipelama globalnog direktora prihoda imati zadaću povećavanja prihoda ESL-a širom svijeta.

Dvije prinove nisu nasumično došle do svojih mjesta, već je ESL s namjerom izabrao baš njih. Rodrigo Samwell u organizaciju je prešao iz Vodafone Group, gdje je radio kao voditelj grupe za strategiju marketinga, a ima iskustva i s eSportom jer je Vodafone uključen u tu industrjiu kao sponzor i od nedavno je glavni sponzor tima mousesports. Martin Hubert u tim je došao iz Zalando Media Solutions, gdje je bio potpredsjednik i glavni izvršni direktor tvrtke nugg.ad, podružnice Zalandoa.

“Ovo je uzbudljivo vrijeme za globalnu industriju eSporta s ESL-om u srcu ovog masivnog ekosustava. Ove dvije prinove odražavaju globalni fokus tvrtke kako bi bolje služila našem rastućem popisu partnera, izdavača i sponzora, te dodaju stručnost u ključnim područjima poput marketinga i prodaje. S velikim zadovoljstvom želimo dobrodošlicu Martinu i Rodrigu u naš tim”, rekao je za javnost globalni izvršni direktor i predsjednik ESL organizacije Relf Reichert.

Ovim potezom ESL pokazuje namjeru i planove za širenjem te da ne želi živjeti na starim uspjesima. Obje prinove trebale bi organizaciji donijeti svježinu u radnu atmosferu, a s prethodnim iskustvima sigurno će se vrlo brzo snaći u novoj tvrtki i osigurati ESL-u dodatan razvoj. Bolje usluge za timove, igrače i fanove, kao i bolja organizacija turnira i još mnoge druge stvari mogle bi se ostvariti s njima na ovim pozicijama, a sigurni smo da će ESL nastaviti s nastojanjima da bude vodeća organizacija eSporta.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *