Nakon prošlog builda se na našem Discord kanalu većinu vremena raspravljalo oko mana trenutne verzije, uz nagađanja što će sljedeća za sobom nositi. Dok su se Kixzor i Bass3 prepirali i dobacivali kako je igra u trenutnoj fazi loše optimizirana (što je i dokazano uz hrpu manjih turnira, pogotovo kada je u pitanju Flak Gun, kao i problemi vezani uz zvuk), Babitz i Wasteful su pak držali stranu Epica, gdje smo se na kraju svi zajedno nadali boljim vremenima krajem početkom ovog mjeseca – što se i dogodilo. Novi Unreal Tournament build je tu, a pored prepravljenog Flaka imamo i hrpu drugih, itekako dobrodošlih, promjena. Po mišljenju cijele ekipe radi se o najboljem buildu do sada, a u nastavku vam donosimo TLDR verziju službenih Version Notes 25.8.2016, kao i dojmove lokalnih igrača. Idemo prvo na oružja:


Flak je napokon oslabljen, Rocket Launcher poboljšan, a Shock pojačan

Na Epicovom forumu se već mjesecima vodi rasprava oko toga koji model treba pojačati, a koji oslabiti. Doslovce se radi o grupi igrača koji se ni sami ne mogu dogovoriti u kojem smjeru bi oružja trebala krenuti. Iz tog razloga se kroz prošlih pet buildova testiralo nekoliko varijanti ukupne štete koju svako oružje može odraditi, kao i dodatne specifikacije koje za sobom nosi, no ovog puta sa sigurnošću možemo reći da su pogodili “zlatnu sredinu”. Radi se o sljedećim stavkama:

  • Jačina Flak Guna je unazad mjesec dana bila konstantan problem svih matcheva, srećom, sada je isti oslabljen. Rezultat ovoga je vjerojatno manji broj spam killova u nadolazećim kupovima i turnirima. Shardovi sada zadaju manje štete, a isto tako im je i domet smanjen.
  • Rocket Launcher primary je dobio smoke trail (UT 99 stil), gdje su također ubacili obojene rakete, ovisno o tome u kojem ste teamu. Secondary, odnosno granate, sada nemaju onaj “random” bounce gdje nikad ne znate gdje će ista završiti, već sada prate smjer prema kojem su bačene, a isto tako imaju i dalji domet.
  • Shock Rifle je još uvijek iznenađenje cijele scene, s jedne strane su smanjili štetu punog Shock Comboa, s druge strane su povećali štetu primary firea. Komentari igrača su za sada podijeljeni.
  • Link gun je, pored Flak Guna, također bio dio rasprave, no u negativnom smislu. Većina se žalila da je isti prejak, tako da je ekipa iz Epica sada dodala “warmup” gdje se i primary i secondary fire zagrijavaju pri prvom pucanju, a pojačavaju kako nastavljate koristiti oružje. Osim toga, tu je sada i overheating, što će bit odlična zaštita od Link spamera.
  • Na našu žalost, Mini Gunov secondary je kompletno promijenjen, od količine štete koju svaki shard odradi, pa sve do brzine kojom se isti ispaljuju. Većina kolega se navikla na prošli način rada, tako da će ovaj novi vjerojatno zahtijevati period privikavanja.

Unaprijeđeni chat sustav, nove postavke oružja, warmup…

Ono što većinu aktivnih igrača veseli, je činjenica da je Epic napokon popustio i ubacio dodatne postavke za Crosshair, gdje sada imamo na izbor znatno više opcija nego što je to u prijašnjim buildovima bio slučaj. Osim toga, sada napokon svi zajedno možemo bez problema komunicirati pri izmjeni menija, gdje se sada chat sustav spojio sa svim serverskim izmjenama od warmupa, do promijene mape. S te strane znači da imamo manje nerviranja pri “gubljenju” rečenica i cijele konverzacije, a pored toga imamo i gore spomenuti warmup, što znači da se sada napokon može napucavati prije nego svi kliknu Ready – nema čekanja po nekoliko minuta dok se svi ne spoje na server i kliknu. U suštini su ovo najbitnije promijene, za slučaj da želite vidjeti kompletnu listu, skočite na Version Notes 25.8.2016, a mi vam u nastavku donosimo komentare lokalnih igrača:

Unreal tournament novi build


“Najkompletniji build do sada, ali ima tu još posla” – |4P|Wasteful

Svega par dana nakon službenog izlaska provjerili smo s kolegama na Discordu koliko je novi build ispunio očekivanja, gdje smo ubrzo saznali kako su nove damage postavke odlično prihvaćene, no promjena u Armor sustavu ima podijeljena mišljenja. Radi se o tome da je stari koncept s Tight Pads, Armorom etc. zamijenjen sa Shieldovima, odnosno 50 shield i 100 shield, što nije pretjerano razveselilo TDM i Duel ekipu.

“Prijašnji chat sustav je znao podignuti živce, pogotovo pri izmjeni mapa, no u ovom buildu je taj dio riješen. Dio s Beltom, Armorom i Padsima mene osobno ne dira, jer se sve više zabavljam s TAM/Elimination modom, koji po defaultu taj dio izostavlja, ali vjerujem da će TDM i Duel ekipi (možda) zasmetati.” – Izjavio je [KiTaH]SyZy`.

Nerf Flak Cannona je bio najiščekivanija promjena, dok se sve ostale sitnice ubacuju i izbacuju iz mjeseca u mjesec, što je i za očekivati s obzirom da se još uvijek radi o Pre-Alpha fazi. Također, nekih konkretnih i novijih mapa nam još uvijek nedostaje, gdje ovih nekoliko službenih i hrpa neslužbenih za sada ne čine kompletan paket, no igra je definitivno napredovala u odnosu na početak godine.

“Svi smo u ovom trenu svjesni činjenice da se radi o Pre-Alpha igri, no cijela ekipa daje sve od sebe, što od strane Epica, što od strane forumskih kolega. S moje strane mogu reći da je ovo definitivno najkompletniji build do sada, ali ima tu još posla.” – |4P|Wasteful

Unreal tournament novi build


Kako do igre i gdje se nalazi lokalna ekipa?

Kako biste mogli zaigrati Unreal Tournament Pre-Alpha, potreban vam je Epic Account, koji možete u svega par klikova otvoriti na sljedećem linku, a nakon toga se možete odmah prebaciti na Download Page gdje vas čeka 6 GB teška instalacija. Što se lokalaca tiče, na raspolaganju vam je službeni Facebook Fanpage, kao i Discord kanal. To je to od nas, vidimo se na Adria Hubu!

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *