Poznati studio Insomniac Games, inače tvorac Rachet & Clanka, radi na novoj igri, VR ekskluzivi. Naslov bi se trebao naći na policama sljedeće godine, a u njemu ćete moći uživati samo ako posjedujete Oculus Rift. Edge of Nowhere igrat ćete iz trećeg lica, a radnja se odvija u snježnom okolišu gdje pratite avanture glavnog lika – istraživača. Ono što je zanimljivo za istaknuti je i činjenica da se igra iz temelja radi specijalno za VR, dakle, nije riječ o konverziji “obične” igre. Kako virtualna stvarnost napreduje i sve više developera govori da je to budućnost, u 2016. očekujemo više ovakvih naslova koji će gamerima pružiti čisto VR iskustvo.

VR igra iz trećeg lica zvuči zanimljivo sama po sebi

No cijela ideja dodatno je nadograđena od strane veterana gaming industrije, Teda Pricea. On ističe da se u ovom slučaju radi o zanimljivom i originalnom iskustvu, s obzirom da od VR igara svi očekuju ulogu u prvom licu a u ovom slučaju više imate ulogu kamermana. No kada u cijelu priču ubacite i kontrole, gdje s lijevom rukom usmjeravate lika, a glavom usmjeravate kameru, dobijete interesantnu kombinaciju Uncharteda i Preživjeti divljinu. No nemojte misliti da ćete samo trčkarati po snijegu, jer igra ima i horor elemente, a svi znamo što znači kombinacija VR-a i horora.

Zašto je bitno da igru iz temelja razvijaju za VR?

Ono što je sada već poznato je da prilagođene verzije “normalne” igre kod puno ljudi mogu izazvati osjećaj mučnine i glavobolje. Iako je to za neke nedostatak VR headseta poput Oculus Rifta, radi se o odgovoru našeg tijela na neprirodne signale koji zbunjuju mozak, no ekipa iz Insomniac Gamesa i ovome će pokušati stati na kraj. Prije svega, s obzirom na specifične kontrole, smanjuje se mogućnost dezorijentacije jer je mozak povezan s radnjama na ekranu. Isto tako, testirane su različite vrste level dizajna i otkriveno je da ljude najviše dezorijentiraju automatska poravnanja kamere i kretnje kamere koje nisu u skladu s kretnjama lika. Kako bi se u potpunosti smanjili ovi problemi, razine se dizajniraju na specifičan način kako bi se uklonila mogućnost izazivanja nelagodnih osjećaja. Kontrole će definitivno zahtijevati malo privikavanja, ali drago nam je da developeri posvećuju pažnju ovakvim detaljima kako bi maksimalno iskoristili sve prednosti virutalne stvarnosti. Veselimo se zaigrati Edge of Nowhere na Oculus Riftu.

 

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *