Kada je u pitanju moddanje, Bethesdijin Doom vjerojatno je najvažnija FPS igra u povijesti gaminga. Od originala iz kojeg su proizašli ZDoom, GZDoom i Gloome do legendarnih modova poput Brutal Doom i The Dark Mod, jasno je da ova igra okuplja veliku zajednicu moddera koji su itekako važni za cijeli serijal. I što onda očekivati nakon najave da novi Doom neće podržavati modove? Opću pobunu, naravno.


Bethesda misli da je novi SnapMap Level Editor dobra zamjena za modove

U redu, moramo priznati da je SnapMap Level Editor jedan od boljih level editora koje smo vidjeli, a njegove mogućnosti su prilično široke. Marty Stratton iz id Softwarea ističe da je SnapMap toliko moćan da će omogućiti kreiranje potpuno novih game modova što ga čini puno naprednijim od ostalih level editora. Hoće li ovo biti dovoljno da utiša Doom modder zajednicu?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *