Bilo kakvo ozbiljnije igranje se može vidjeti kao ulaganje – ne samo novca za prvotnu kupnju i/ili naknadnu pretplatu, nego i vremena. To je posebno istaknuto kod online igara, koje često od nas traže da uložimo poviše vremena kako bi ovladali mehanikama i nadmašili protivnike, a nigdje nije istaknutije nego kod eSports titlova čija su svrha okršaji između igrača. No, ljubitelji Street Fighter serijala – kao i oni koji ga možda preozbiljno shvaćaju – mogu odahnuti.

Podrška je zagarantirana, no što je s balansiranjem?

Vijest dolazi od Yoshinorija Ona, izvršnog producenta SF serijala, koji kaže da se SFV igrači u potpunosti mogu posvetiti naslovu bar do 2020. Ono tvrdi da Capcom smatra ‘Peticu’ naslovom za duge staze i da su već isplanirali njen tijek kroz sljedeće četiri godine, što znači da bi podrška mogla nastaviti i nakon toga. Producent Tomoaki Ayano se slaže, objasnivši kako tretiraju SFV kao igru u razvoju unatoč tome što je izdana prije izvjesnog vremena.

Iz Onovih riječi je očito da se Capcom želi usredotočiti na Street Fighterovu ulogu u svijetu eSportsa – Street Fighter je, na kraju krajeva, jedna od najintenzivnijih natjecateljskih video igara trenutno u optjecaju.

Kad se radi o interesu za SFV, Ono je optimističan i navodi kako turniri već imaju više prijava nego što je SFIV ikad imao. Iako je lijepo za vidjeti da Capcom ozbiljno shvaća ono što mnogi smatraju glavnom svrhom serijala, ne zna se hoće li im balansiranje igre poći za rukom. Naposlijetku, poteškoće prethodnika u vidu ‘overpowered’ likova poput Akume i Sagata su već legendarne i gotovo svaki turnir je ovisio o zabrani istih. Nadamo se da Capcomu neće trebati sljedeće četiri godine kako bi dokučio idealnu ravnotežu svog eSports kandidata.

 

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *