Je li CoD franšiza napokon došla do točke gdje su se igrači zasitili repetitivnosti? Način na koji je CoD: MW Remastered primljen daje naslutiti da je tako. Unatoč početnom interesu igrača za nešto što je, u suštini, ista igra kao od prije nekih 10 godina, čini se da nakon izlaska Activision nije uspio zadovoljiti svoje fanove.


Ako nas pitate, radi se o tome da je cijena prevelika čak i za CoD fanove

Kako zaraditi ogromne količine novca na nečem što ste prodavali prije desetak godina? Jednostavno – uzmite već prilično staru igru, malo ispolirajte vizualni dio i ponovno ju zapakirajte s Remastered tagom. Zvuči smiješno, no upravo to trenutno rade igraći studiji dijelom svijeta, a Call of Duty: Modern Warfare Remastered je samo jedan, iako možda najrazvikaniji primjer.

Kad je CoD: Remastered objavljen, igrači su negodovali jer je jedini način za nabavljanje istog bila predbilježba za Infinity Warfare. CoD igrači su htjeli standalone verziju, a Activision im je udovoljio tek za osam mjeseci.

No čini se da zasebno pakovanje nije dovoljno za pozitivne reviewove, pa tako Call of Duty Remastered trenutno ima negativan Steam score, te mnoštvo igrača oglašava nezadovoljstvo u revieowima. Većina njih navodi lošu optimizaciju, što je nevjerojatno uzevši u obzir da se radi o preinaci prvog Modern Warfarea, te razne online probleme.

Nama se razlog za loše reviewove čini nešto očitijim. Ako tražite od ljudi 40 dolara za bilo koju igru, trebala bi biti inovativna i potpuna, a CoD: Remastered nikad nije bio u razgovoru za uvrstavanje u bilo koju od tih kategorija.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *