Uoči skorašnjeg izlaska akcijske igre Dishonored 2 izdavač i razvojni studio Bethesda odlučio je promijeniti način na koji dijele kodove recenzentima i članovima medija. U objavi koju su stavili na svoje službene stranice obrazložili su ovu odluku koja ima smisla s poslovne strane, ali nažalost poprilično šteti potrošačima. Osim što članovi medija naravno nisu zadovoljni ovom odlukom, nisu baš ni igrači.


Kodovi za Bethesdine igre samo dan prije izlaska igre

Većina većih i manjih izdavača je do sada obično kodove recenzentima dijelila dosta prije samog izlaska igre pod uvjetom da ne prekrše embargo i objave detalje prije zadanog datuma. Razlog tome je da se igre uspiju pošteno odigrati prije izlaska te da recenzije budu objavljene ili par dana prije izlaska samih igara ili na dan izlaska što omogućuje onima koji se nisu odlučili na predbilježbe da donesu odluku vrijedi li potrošiti novce.

To se lagano počinje mijenjati – nedavno 2K nije htio dati kodove ranije za Mafiu III zbog čega su recenzije kasnile, a ispostavilo se da se ne radi baš o najboljoj igri i da je PC port grozan. Sada se toj praksi službeno pridružuje Bethesda koja će kodove davati samo dan prije izlaska igre. Evo njihovo rezoniranje:

“Ranije ove godine izdali smo DOOM. Poslali smo da kodovi stignu dan prije izlaska zbog čega su mnogi sumnjali u kvalitetu igre. DOOM je postao kritički i komercijalni hit i sada je jedna od najbolje ocijenjenih pucačina u proteklih nekoliko godina. S nadolazećim izlascima Skyrim Special Editiona i Dishonoreda 2 nastavit ćemo s praksom slanja kopija za recenzije dan prije izlaska. Nastavit ćemo raditi s članovima medija, streamerima i Youtuberima te davati im podršku prije i nakon izlaska igara, ali želimo da svi, uključujući članove medija da iskuse naše igre u isto vrijeme.”

Za one koji vole čitati recenzije prije donošenja odluke o kupovini Bethesda poručuje da “pričekaju da njihovi omiljeni recenzenti podijele svoja mišljenja”. To bi ukratko značilo da ako sumnjate u kvalitetu njihovog proizvoda ne odrađujete predbilježbe, a to bi možda igračima trebalo postati standardno razmišljanje s količinom loših portova i bugovitih igara koje izlaze. Preostaje vidjeti koji će se drugi veliki izdavači prikloniti ovoj politici i kakav će to utjecaj imati na igraću industriju dugoročno, ali prateći dosadašnje trendove, broj predbilježbi se vjerojatno neće smanjiti.

bethesda mediji

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *