“All You Can Eat” naslov je najnovije domaće igre koja, od ovog tjedna, traži svoje mjesto pod suncem tj. na Steam Greenlightu, a izrađuje je novoosnovani studio Gamechuck. Protagonist ove igre proteklih je deset godina proveo iskorištavajući jedan te isti kupon u zalogajnici “All You Can Eat“. Neminovno zatvaranje vrlo neprofitabilne zalogajnice sada prijeti njegovom lagodnom životu i tu počinje zaplet priče. “All You Can Eat” je u suštini point and click avantura, ali je također i interaktivni strip, za sad unikatnog formata u svijetu video igara.

AllYouCanEat_Cover


Likovi i radnja inspirirani su stripskim klasicima dnevnih novina

Poput Dilberta ili Calvina & Hobbesa, a i same mehanike igre podsjećaju na čitanje stripa (save i load je listanje po stranicama stripa, na nekim stranicama se vide mrlje na papiru i slično). Jedna od specifičnosti igre je i ta da, kada igrač završi s igrom, može isprintati svoj playthrough u obliku stripa, a momci su izradili i vlastiti stripovski font da ne moraju koristiti Comic Sans. Iako je igra na Greenlightu tek nekoliko dana, feedback je odličan. No, jedno od glavnih pitanja i na Greenlightu i na Facebooku je – zašto samo 20 minuta?

U razgovoru s developerima dobili smo odgovor: “Mogli bi proizvoljno produžiti igru, ali to bi se kosilo s cjelokupnom vizijom. “All you can eat” je inspiriran kratkim stripovima koji u pravilu imaju jednu do tri sličice. U dnevnim novinama su kao zanimljiva fusnota za malo smijeha uz doručak. Danas je svijet još brži, a Gamechuck želi pružiti jedan zaokruženi doživljaj (zaplet-vrhunac-rasplet) za igrače koji imaju malo vremena.”

Kratak format je Gamechuckov odgovor na igranje samo dijelova igre, koju se nema izbora, nego završiti kasnije ili koja se niti ne skine i počne igrati jer se zna da je potreban ulog od više sati kako bi se nešto u njoj postiglo.

Tko stoji iza igre?

Team Gamechuck sastoji se od dva lika koji dijele game development filozofiju. Kao gamerima, omiljene igre bile su im Fallout, Grim Fandango, Planescape i slično, stoga im teško pada kada vide koliko je teško naći igru koja nije odlučila zanemariti vizuale radi priče ili priču radi mehanike i slično. Zbog toga su se odlučili raditi cjelovita iskustva u igrama – žele raditi igre u kojima se glazba, zvukovi, tekst i vizuali slažu u kontekst i viziju igre gdje niti jedan aspekt nije zanemaren. Riječi poput Gesamtkunstwerk se često pojave u njihovim raspravama, prije nego netko dobije dabrom u glavu jer koristi snobovske riječi.

Takav pristup vrlo brzo komplicira razvoj igara, što je razlog zbog čega nisu htjeli uzeti prevelik zalogaj, stoga su se za probijanje na tržište odlučili napraviti malu igru od svega 20 minuta. Ako ekipu želite pogurati naprijed, bacite pogled na Greenlight: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=887625705

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *